تاریخ: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۴۹
بازدید: ۲۱۳
کد خبر: ۳۲۲۴۹۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مدیرعامل مجتمع معدنی و صنعتی گل‌گهر:

جسارت را به مدیران برگردانید

‌می‌متالز - ایمان عتیقی پیش از ظهر امروز دهم آبان ماه در نشست مشترک با نمایندگان صنعتگران، کارآفرینان و فعالان اقتصادی استان کرمان با رئیس قوه قضائیه گفت: حدود ۲۴ هزار نفر در این مجموعه صنعتی و معدنی اشتغال دارند.

به گزارش می‌متالز، در این نشست ایمان عتیقی، مدیرعامل مجتمع معدنی و صنعتی گل‌گهر، اظهار کرد: مجموعه معدنی و صنعتی گل‌گهر، بزرگترین تولیدکننده گندله و کنسانتره در کشور بوده و ۳۵ درصد محصولات تولیدی فولاد و ذخایر کشور را تامین می‌کند و برنامه ما برای سال ۱۴۱۰ تامین سنگ پایدار، دانش‌بنیان و روش‌های تولید بهینه است.

عتیقی با بیان اینکه گل گهر جزو شرکت‌های پیشران و به مثابه لوکوموتیوی در حوزه معدنی کشور محسوب می‌شود که دیگر شرکت‌ها را همراه می‌کند، اظهار کرد: امروز شرایط به گونه‌ای است که مدیران به شدت فعال و کارآمد، بیشتر باید پاسخگو باشند و در سوی مقابل مدیری که کار نمی‌کند کمتر از مدیر فعال پاسخگو است و این انگیزه مدیران را از بین می‌برد.

عتیقی با بیان اینکه مدیری که فساد دارد نباید شب راحت بخوابد؛ افزود: مدیر سالم نباید نگران مسائل بازخواستی باشد تا به فضای کسب و کار کمک کند. متاسفانه شاهد هستیم مدیر سالم و جسور به شدت اذیت می‌شود در حالیکه امروز بستر توسعه در استان فراهم است و فقط باید کاری کنیم مدیران خوب جلو بروند و جسارت را به مدیران برگردانید.

منبع: دنیای معدن

عناوین برگزیده