تاریخ: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۱:۱۲
بازدید: ۱۰۸
کد خبر: ۳۲۱۷۹۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
برای پایان و نیمه نخست سال اعلام شد:

برآورد شرکت معدنی از درآمد و سود ۱۰.۷ و ۹.۴ هزار میلیارد تومانی

‌می‌متالز - شرکت گل گهر از پیش بینی شناسایی درآمد ۱۰.۷ هزار میلیارد تومانی از سود سرمایه‌گذاری در پایان سال و سود خالص ۹.۴ هزار میلیارد تومانی در نیمه نخست سال خبر داد.

به گزارش می‌متالز، شرکت گل گهر از پیش بینی شناسایی درآمد ۱۰.۷ هزار میلیارد تومانی از سود سرمایه‌گذاری در پایان سال و سود خالص ۹.۴ هزار میلیارد تومانی در نیمه نخست سال خبر داد.

بر اساس این گزارش، ایمان عتیقی مدیرعامل "کگل" در خصوص صورت‌های مالی حسابرسی نشده ۶ ماهه، اعلام کرد: با توجه به اینکه بخش قابل ملاحظه‌ای از سود خالص شرکت ناشی از سود تقسیمی در شرکت‌های سرمایه پذیر و طبق استاندارد‌های حسابداری شناسایی سود پس از برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه پذیر امکان‌پذیر است، پیش بینی می‌شود در پایان سال جاری ۱۰.۷ هزار میلیارد تومان درآمد سود سرمایه‌گذاری شناسایی شود که این موضوع در صفحه ۵۳ گزارش تفسیری مدیریت افشا شده است.

چنانچه سود سرمایه‌گذاری برآوردی با سود ناشی از فعالیت شرکت اصلی در شش ماهه تجمیع شود، سود خالص در نیمه نخست سال بالغ بر ۹.۴ هزار میلیارد تومان خواهد بود. ضمناً با توجه به پیش‌بینی صورت گرفته در پایان دوره سه ماهه اول سال مبلغ ۲.۱ هزار میلیارد تومان سود سرمایه‌گذاری به سود خالص شرکت اضافه شده بود که در گزارش شش ماهه، مبلغ فوق در ستون برآورد دوره ۶ ماهه سال جاری در گزارش تفسیری مدیریت به بخش درآمد سرمایه گذاری انتقال یافت. نتیجه عملیات و سود کل شرکت‌های گروه در گزارش صورت‌های مالی تلفیقی ۶ ماهه حسابرسی شده افشا خواهد شد.

منبع: بورس پرس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده