تاریخ: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۳:۲۶
بازدید: ۸۳
کد خبر: ۳۲۲۵۲۳
سرویس خبر : صنایع کوچک

اجرای ۵۴ طرح عمرانی در شهرک‌های صنعتی استان سمنان/ ۶۸۸ هکتار زمین، آماده واگذاری به متقاضیان سرمایه‌گذاری

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با اشاره به اینکه ۶۸۸ هکتار زمین آماده واگذاری به متقاضیان سرمایه‌ گذاری هستند، از اجرای ۵۴ طرح عمرانی در شهرک‌های صنعتی این استان داد.

به گزارش می‌متالز، «محمدرضا باقری» مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: از ابتدای سال تاکنون براساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده ۵۴ طرح عمرانی و زیربنایی با ۲ هزار و ۷۱۵ میلیارد ریال اعتبار در شهرک‌ها و نواحی استان در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه اولویت شرکت در بخش توسعه و تکمیل زیرساخت شهرک‌ها و نواحی صنعتی است، تصریح کرد: محل تامین اعتبار این پروژه‌های زیربنایی از بودجه داخلی و طرح‌های عمرانی شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان اضافه کرد: در این مدت، ۳۹ پروژه عمرانی با ۹۷۳ میلیارد ریال اعتبار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان تحویل موقت و ۱۶ پروژه زیرساختی با ۴۵۱ میلیارد ریال در این مناطق تحویل قطعی شده اسن.

باقری همچنین گفت: در حال حاضر ۶۸۸ هکتار زمین آماده واگذاری به متقاضیان سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان است.

گفتنی است، استان سمنان دارای ۲۶ شهرک و ناحیه صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی مصوب است که حدود یک هزار و ۴۰۱ واحد تولیدی بهره‌بردار در این نواحی مستقر هستند.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده