تاریخ: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۳:۱۲
بازدید: ۹۵
کد خبر: ۳۲۳۰۲۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
شرکت پلیمر آریا ساسول در ۶ ماهه نخست رقم زد؛

اقتدار "آریا"

‌می‌متالز - شرکت پلیمر آریا ساسول در این دوره ۶ماهه موفق به ثبت سود عملیاتی ۵ هزار و ۶۵۹ میلیاردتومانی شد که نسبت به دوره مشابه، ۲۰ درصد افزایش را تجربه کرده است.

به گزارش می‌متالز، شرکت پلیمر آریا ساسول با سرمایه ثبت شده یک هزار و ۳۷۵ میلیاردتومانی، با انتشار صورت‌های مالی میان‌دوره‌ای ۶ماهه منتهی به شهریورماه ۱۴۰۲ خود در سامانه کدال، از تحقق درآمد ۱۶ هزار و ۴۹۶ میلیاردتومانی خود از محل درآمد‌های عملیاتی خبر داده است.

اقتدار
شایان‌ذکر است علی‌رغم رشد درآمد عملیاتی "آریا"، هزینه‌های تمام شده عملیاتی آن نیز کاهش داشته است و این میزان در آخرین گزارش منتشر شده این شرکت حدود ۸ هزار و ۷۸۲ میلیارد تومان است که نسبت به سال گذشته بیش از ۶۰۲ میلیارد تومان کاهش را تجربه کرده است.

در نتیجه سود ناخالص این شرکت، رشد ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومانی را رقم زده و به طبع آن سود عملیاتی شرکت پلیمرآریا با رشد ۲۰ درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته همراه شده است.

اقتدار
شرکت پلیمر آریا ساسول در این دوره ۶ماهه موفق به ثبت سود عملیاتی ۵ هزار و ۶۵۹ میلیاردتومانی شد که نسبت به دوره مشابه، ۲۰ درصد افزایش را تجربه کرده است؛ گفتنی است در آخرین گزارش "آریا" میزان هزینه‌های مالی آن صفر محاسبه شده و با کسب بیش از ۹۸۲ میلیارد تومان درآمد‌های غیرعملیاتی و سپس کسر مالیات از آن، سود خالص ۶ماهه ۱۴۰۲ شرکت پلیمر آریا ساسول به دست می‌آید که این شرکت توانسته است در پایان فصل تابستان سال ۱۴۰۲، بالغ بر ۵ هزار و ۷۵۰ میلیارد تومان سود خالص شناسایی کند که در مقایسه با سال گذشته حدود ۱۲ درصد افزایش داشته است.

با نگاهی دقیق‌تر به‌صورت وضعیت‌های مالی "آریا" می‌توان دریافت که این شرکت موفق به تحقق ۴ هزار و ۱۸۲ ریال سود خالص به‌ازای هر سهم شده است. سود محقق شده هر سهم در دوره مشابه سال گذشته، ۳ هزار و ۷۵۰ ریال بوده است.

اقتدار

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده