تاریخ: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۳:۲۸
بازدید: ۶۷
کد خبر: ۳۲۳۲۳۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در دومین روز برگزاری کیش اینوکس ۲۰۲۳ انجام شد؛

امضا تفاهم نامه همکاری مرکز مالی ایران و شرکت کارگزاری بانک مسکن

‌می‌متالز - در دومین روز برگزاری دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی و نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور که - ۱۵ لغایت ۱۸ آبان ماه - در جزیره کیش برگزار می‌شود؛ مرکز مالی ایران به عنوان بازوی آموزشی بازار سرمایه با شرکت کارگزاری بانک مسکن تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

به گزارش می‌متالز، در دومین روز برگزاری دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی و نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور که ۱۵ لغایت ۱۸ آبان ماه - در جزیره کیش برگزار می‌شود؛ مرکز مالی ایران به عنوان بازوی آموزشی بازار سرمایه با شرکت کارگزاری بانک مسکن تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

این تفاهم‌نامه با هدف استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و توانایی‌های علمی، اجرایی، فرهنگی، اجتماعی و توسعه همکاری‌های همه جانبه با حضور محبوبه جعفری مدیرعامل مرکز مالی ایران و علی مولائی مدیرعامل شرکت کارگزاری بانک مسکن منعقد شد.

برخی از محور‌های تفاهم‎نامه مشترک مرکز مالی ایران و کارگزاری بانک مسکن به شرح زیر است:

  • تبادل دانش و برقراری ارتباطات علمی و به اشتراک گذاشتن تجارب علمی یکدیگر
  • همکاری در حوزه‌های آموزشی
  • در اختیار قراردادن فضای آموزشی و تمامی امکانات از سوی دو مجموعه برای پیشبرد و ارتقا کیفیت برگزاری رویداد‌های آموزشی
  • مشارکت در برگزاری همایش‌ها و سمینار‌ها و کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی مرتبط

لازم به ذکر است که مرکز مالی ایران به عنوان شرکتی دانش بنیان و با سهامداری شرکت بورس اوراق بهادار تهران، بورس کالای ایران، فرابورس ایران، بورس انرژی و سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه از سال ۱۳۸۷ در حال فعالیت است. عمده فعالیت‌های این شرکت ارائه خدمات آموزشی، پژوهشی، مالی و مشاوره در بازار پول و سرمایه است.

شرکت کارگزاری بانک مسکن نیز با بیش از ۳۰ سال سابقه فعالیت از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت گروه مالی بانک مسکن (سهامی عام) بوده و شرکت مذکور نیز از شرکت‌های فرعی بانک مسکن است. کارگزای بانک مسکن خدماتی همچون صدور واحد‌های سرمایه‌گذاری صندوق درآمد ثابت ره‌آوردآباد مسکن، سامانه‌های آنلاین معاملاتی، اعتبار برای معاملات سهام، گزارشات و آمار‌های تحلیلی در حوزه بازار سهام و بازار بدهی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

امضا تفاهم نامه همکاری مرکز مالی ایران و شرکت کارگزاری بانک مسکن

امضا تفاهم نامه همکاری مرکز مالی ایران و شرکت کارگزاری بانک مسکن

امضا تفاهم نامه همکاری مرکز مالی ایران و شرکت کارگزاری بانک مسکن

منبع: پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده