تاریخ: ۱۹ آبان ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۳:۲۶
بازدید: ۶۲
کد خبر: ۳۲۳۴۲۴
سرویس خبر : اجتماعی

برگزاری هفدهمین برنامه بازدید خانواده‌های کارکنان از ذوب آهن اصفهان

‌می‌متالز - ذوب آهن اصفهان شناسنامه فولاد ایران به همت والای مردان و زنان خدوم، چون دری درخشان با قدمتی بیش از نیم قرن در دل این مرز و بوم می‌درخشد، مردان و زنانی که به عنوان سرمایه‌های اصلی شرکت به واقع با دل و جان در راستای تحقق اهداف کشور عزیزمان ایران از هیچ تلاش و کوششی دریغ نورزیده و شرایط سخت و محیط خشن صنعتی را به جان می‌خرند تا بتوانند روزی حلال را به خانواده خویش هدیه دهند.

به گزارش می‌متالز، هفدهمین برنامه بازدید خانواده‌های کارکنان از خط تولید در سال جاری به منظور آشنایی بیشتر خانواده‌ها با شرایط کار و فعالیت در این مجتمع عظیم صنعتی و پیشرفت‌های آن و تعامل بیشتر با خانواده بزرگ ذوب آهن، ایجاد دلگرمی و نشاط در محیط خانواده و کار، همراه با برنامه‌های متنوع فرهنگی برای فرزندان، والدین و تهیه عکس یادگاری در میدان آهن، با حضور تنی چند از مسئولین شرکت ۱۹ آبان ماه برگزار گردید.

در حاشیه این برنامه خبرنگار هفته نامه آتشکار با تنی چند از این عزیزان گفتگویی انجام داده که در ادامه می‌خوانید:

مهدی حاجی وند شاغل در مدیریت حسابداری صنعتی با ۲۰ سال سابقه تلاش در کارخانه بزرگ ذوب آهن با تشکر و قدردانی از دست اندرکاران این بازدید گفت: تور بازدید خانواده‌ها از شرکت باعث ایجاد نشاط و همدلی در بین خانواده‌ها می‌گردد، زیرا خانواده‌ها با شناخت محیط کار همسران و سرپرست خانواده خود می‌توانند در ایجاد روابط خوب و صمیمی در خانه نقش بسزایی داشته باشند و این روابط خوب و صمیمی در خانواده‌ها قطعا باعث ایجاد انگیزه در محیط کار و افزایش بهره وری انجام خوهد شد.

سید علی پاک نژاد شاغل در مدیریت تولید و توزیع برق گفت: امروز بسیار خوشحالم که به اتفاق خانواده ام از ذوب آهن بازدید نمودم، ذوب آهن خانه دوم ماست. برنامه‌های بازدید بسیار خوب و راضی کننده بود فقط در بدو ورود به کارخانه در درب اصلی اگر برنامه‌های شاد و مفرحی برای انبساط خاطر خانواده‌ها در نظر گرفته شود، بهتر است.

سعید خدادادی شاغل در مدیریت مهندسی برق با ۲۶ سال سابقه کار گفت: ایجاد روابط صمیمی و گرم در محیط خانواده با محیط کار ارتباط مستقیمی دارد. برگزاری این گونه تور‌ها و جشن‌ها باعث ایجاد انگیزه و نشاط در محل کار و خانه می‌شود. از برگزار کنندگان این بازدید تشکر می‌کنم.

ذوب آهن خانه دوم ماست امیدوارم همیشه با تولید محصولات متنوع در بازار‌های جهانی بدرخشد.

محمد رضا مختاری با ۲۷ سال سابقه خدمت در ذوب آهن و شاغل در مدیریت کیفیت افزود: خوشحالم که در مجموعه بزرگی مانند ذوب آهن برای کسب روزی حلال تلاش می‌کنم، از دست اندرکاران این برنامه‌ها تشکر می‌کنم. شادی پرسنل در سازمان با بهره وری و افزایش تولید ارتباط مستقیم دارد. برنامه‌ها راضی کننده بود. فقط از نظر زمانی بازدید‌ها با فاصله کمتری انجام شود، بهتر است.

جمشید غیور شاغل در مدیریت اجرایی پروژه‌ها که در آستانه بازنشستگی می‌باشد گفت: برگزاری اینگونه تور‌ها تاثیر بسزایی از نظر نشاط و دلگرمی در محیط خانه و کار دارد، خوشحالم که امروز به اتفاق خانواده ام از ذوب آهن بازدید کردیم و با خط تولید در شرکت آشنا شدیم. امیدوارم ذوب آهن همیشه در مسیر پیشرفت و ترقی باشد. برنامه‌های شاد و مفرحی در نظر گرفته شده بود فقط در صورت امکان قسمت‌های دیگر کارخانه مانند نورد‌ها و فولادسازی در مسیر بازدید خانواده‌ها قرار گیرد.

مسعود دولتی فر شاغل در مدیریت IT تصریح کرد: بازدید خانواده‌ها از ذوب آهن می‌تواند خاطره انگیز و جذاب باشد با توجه به شرایط کاری سخت در شرکت، کارکنان نیاز دارند تا گاهی همراه با خانواده در این گونه جشن‌ها شرکت کنند و این خود باعث ایجاد نشاط و دلگرمی در محیط خانواده و کار می‌گردد.

شایان ذکر است بر اساس نظر سنجی صورت گرفته، میزان رضایتمندی شرکت کنندگان از برگزاری این تور بیش از ۹۱ درصد بود.

برگزاری هفدهمین برنامه بازدید خانواده‌های کارکنان از ذوب آهن اصفهان

برگزاری هفدهمین برنامه بازدید خانواده‌های کارکنان از ذوب آهن اصفهان

برگزاری هفدهمین برنامه بازدید خانواده‌های کارکنان از ذوب آهن اصفهان

منبع: ذوب آهن اصفهان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده