تاریخ: ۱۳ دی ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۱:۱۶
بازدید: ۷۱
کد خبر: ۳۲۹۰۷۰
سرویس خبر : اجتماعی

مراسم بزرگداشت ولادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی در ذوب آهن اصفهان

‌می‌متالز - مراسم بزرگداشت باشکوه ولادت فرخنده حضرت زهرا (س) و مراسم گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی چهارشنبه ۱۳ دی‌ماه در تالار آهن ذوب آهن اصفهان برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، در این آیین‌ها که با برنامه ریزی شورای فرهنگی شرکت برگزار شد، سردار سرتیپ محمد حسین سپهر همرزم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و مشاور وزیر کشور به عنوان سخنران مدعو، جمعی از مسوولین شهرستان لنجان از جمله حجت الاسلام و المسلمین مهدی آقایی امام جمعه شهرستان لنجان، مهدی هاشم زاده رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران لنجان، جمعی از خانواده‌های شهدا و جمعی از مدیران و کارکنان شرکت حضور داشتند.

سردار سرتیپ محمد حسین سپهر در سخنان خود به روند شکل گیری انقلاب اسلامی و همچنین دشمنی و شرارت مخالفان و دشمنان اسلام به سرکردگی غرب، انگلیس و آمریکا علیه اسلام پرداخت.

وی به نقشه غرب در زمینه ایجاد رژیم صهیونیستی و تقابل دائمی آن‌ها با اسلام و مسلمانان اشاره کرد و گفت: با حرکت انقلابی و جهادی طوفان الاقصی در سه ماه اخیر توسط انقلابیون و مجاهدان فلسطینی و حماس، برشکست ناپذیری اسرائیل خط بطلان کشیده شد و نوید بخش آینده روشن و پیروزی اسلام و مسلمانان فلسطین شد. در این زمان جهانیان دیدند که جنگ به قلب اسرائیل سرایت کرد و این دولت جعلی در معرض خطر، محاصره و نابودی قرار گرفت. اکنون مهاجرت معکوس در این منطقه شروع شده است.

وی افزود: مبارزه با اسرائیل اجتناب ناپذیر است، چون این رژیم هیچ معاهده‌ای را قبول ندارد و فلسطینیان با تداوم مبازره و تقدیم شهید جنگ را به حالت فرسایشی در آورده و موجبات پیروزی جبهه مقاومت را تضمین می‌کنند.

سردار سپهر در ادامه به دلایل عدم ورود ایران اسلامی به جنگ با اسرائیل پرداخت. وی در پایان به شرحی از ابعاد زندگی و شخصیت مبارزاتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخت.

در این مراسم آیت الله رهبر مسوول هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن عرض خیر مقدم و تبریک ولادت فرخنده حضرت زهرا (س) گفت: آن بانوی بزرگوار، برترین بانوی جهان اسلام و تاریخ است و عروج ملکوتی او از این دنیا به صورت شهادت بوده و او صدیقه شهیده است و اگر او شهید نباشد، هیچ کس شهید نیست.

وی در مورد سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی نیز یادآور شد که او مجاهدی بی نظیر و شهید بزرگوار راه اسلام و ولایت و محبوب دل‌ها در ایران و تمام جهان بود.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین مهدی آقایی امام جمعه زرین شهر نیز طی سخنانی گفت:حضرت زهرا (س) کوثر بود و نسل با برکت ائمه اطهار (ع) از وجود او به ظهور رسیدند. در انقلاب اسلامی، شهدای ما با سربند یا زهرا (س) به شهادت رسیدند و سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی نیز همواره عزادار و خدمت کار مراسم‌های مرتبط با شهادت حضرت زهرا (س) بود و با همین توسلات و افتخارات بود که به شهادت رسید. در پایان مراسم نیز از تعدادی از خانواده‌ها و همسران شهدای شرکت و شهرستان تقدیر شد و لوح سپاس به آن‌ها تقدیم شد.

مراسم بزرگداشت ولادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی در ذوب آهن اصفهان

مراسم بزرگداشت ولادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی در ذوب آهن اصفهان

مراسم بزرگداشت ولادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی در ذوب آهن اصفهان

منبع: ذوب آهن اصفهان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده