تاریخ: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۲۰
بازدید: ۱۹۲
کد خبر: ۳۲۴۰۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

افزایش 30 درصدی انعقاد قرارداد و واگذاری زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی اردبیل

می متالز - سرپرست شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل از افزایش30 درصدی انعقاد قرارداد و واگذاری زمین به متقاضیان سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
افزایش 30 درصدی انعقاد قرارداد و واگذاری زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی اردبیل

به گزارش می متالز، محمد اهلی کلخوران گفت: در سال 1397 تعداد 69 قرارداد به مساحت بیش از 43 هکتار با متقاضیان سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی استان منعقد شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، افزایش چشمگیری هم از نظر میزان واگذاری زمین و هم از نظر تعداد انعقاد قرارداد با سرمایه گذاران داشته است.

وی افزود: این رشد در راستای حمایت ها و مشوق های جدیدی بوده است که در جهت ایجاد رونق اقتصادی، اشتغال پایدار و حمایت از تولید کالای ایرانی انجام شده است.

سرپرست شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل با اشاره به این که احداث و توسعه شهرک ها و نواحی صنعتی در شورای برنامه ریزی استان اردبیل مورد تصویب قرار گرفته و این شرکت تمام تلاش خود را در جهت ایجاد این شهرک ها و نواحی صنعتی به کار بسته است، اضافه کرد: اخیراً تعداد واحدهای صنعتی فعال در شهرک ها و نواحی صنعتی استان اردبیل افزایش چشمگیری داشته که دلیل عمده این رشد، حمایت شخص استاندار و مدیران ارشد استان و رغبت صنعتگران و سرمایه‌گذاران در ورود به شهرک‌های صنعتی با توجه به تکمیل و توسعه زیرساخت‌های لازم در شهرک ها و نواحی صنعتی استان بوده است.

اهلی کلخوران از عزم و اراده این شرکت در جهت تکمیل و توسعه زیرساخت های لازم در شهرک ها و نواحی صنعتی استان به منظور حمایت از رونق تولید و ایجاد اشتغال خبر داد و گفت: توسعه و تکمیل زیرساخت ها و بسترهای لازم، از مهمترین اولویت های این شرکت است که با تمام توان در این راستا تلاش خواهیم کرد.

گفتنی است، استان اردبیل دارای 19 شهرک و ناحیه صنعتی دولتی و 6 شهرک صنعتی غیردولتی می باشد.

عناوین برگزیده