تاریخ: ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۲:۴۵
بازدید: ۱۱۳
کد خبر: ۲۵۴۱۳۱
سرویس خبر : صنایع کوچک
معاون استاندار اردبیل:

افزایش ظرفیت واحد‌های تولیدی در اردبیل اولویت سازمان صمت است

‌می‌متالز - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: افزایش ۲۰ تا ۵۰ درصدی ظرفیت واحد‌های تولیدی اردبیل در برنامه‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل قرار دارد.

به گزارش می‌متالز، یاسر عبداللهی بعد از ظهر سه‌شنبه در بازدید از واحد‌های تولیدی راکد و نیمه‌فعال در شهرک‌های صنعتی اردبیل اظهار کرد: سال گذشته با برنامه‌های حمایتی دولت ۴۳ واحد تولیدی با ظرفیت اشتغال ۷۵۰ نفر در این استان از رکود خارج شده و به چرخه فعالیت بازگشت.

وی تصریح کرد: امسال نیز احیای واحد‌های تولیدی راکد جز برنامه‌های اصلی مسوولان این استان خواهد بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: در کنار این موضوع بحث اقاله و تعیین تکلیف واحد‌های تملک شده توسط بانک‌ها نیز جز دغدغه‌ها و برنامه‌های مسئولان استان اردبیل است.

عبداللهی افزود: در همین زمینه شرکت تعاونی بانوان الزهرا (س) شهرستان کوثر که چندین سال توسط بانک تملک شده بود، با پیگیری‌های مسوولان استان اواخر سال گذشته به مالک اولیه بازگردانده و مقرر شد مالک این شرکت تا ۴ ماه نسبت به راه‌اندازی کارخانه اقدام کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: افزایش ۲۰ تا ۵۰ درصدی ظرفیت تولیدی ۵۰ واحد در استان جز برنامه‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت برای سال ۱۴۰۱ است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل با اشاره به اینکه استان اردبیل دارای ۲۰ شهرک و ناحیه صنعتی است، اضافه کرد: ارتقا سیمای تولید و اشتغال در این شهرک‌ها و نواحی صنعتی از برنامه‌های اولویت‌دار دولت در اردبیل است.

منبع: خبرگزاری مهر استان اردبیل

عناوین برگزیده