تاریخ: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۵:۰۰
بازدید: ۲۴۹
کد خبر: ۳۲۴۲۱۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

ثبت افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی “واحیا”

‌می‌متالز - افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی شرکت مجتمع صنایع و معادن احیاء سپاهان در ۲۳ آبان ۱۴۰۲ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسید.

به گزارش می‌متالز، افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی شرکت مجتمع صنایع و معادن احیاء سپاهان در ۲۳ آبان ۱۴۰۲ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسید.

این افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی از محل سود انباشته انجام شد و سرمایه شرکت را از هشت هزار میلیارد ریال به ۱۶ هزار میلیارد ریال افزایش داد.

در ابتدا پیشنهاد این افزایش سرمایه هشت هزار میلیارد ریالی توسط هیئت مدیره این شرکت در هشتم خرداد ۱۴۰۲ در سامانه کدال ارائه گردید.

حسابرس و بازرس قانونی نیز پس از بررسی‌های لازم این افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی را تأیید و با آن موافقت نمود و پس از آن سازمان بورس و اوراق بهادار نیز انجام این افزایش سرمایه را بلا مانع دانست و با آن موافقت نمود.

هدف شرکت مجتمع صنایع و معادن احیاء سپاهان از انجام این افزایش سرمایه اصلاح ساختار مالی شرکت و جلوگیری از خروج نقدینگی از شرکت بود.

لازم به ذکر است که افزایش سرمایه قبلی “واحیا” در دی ماه ۱۴۰۰ در مرجع ثبت شرک‌ها به ثبت رسید.

افزایش سرمایه قبلی این شرکت از محل سود انباشته بود که سرمایه شرکت را هفت هزار میلیارد ریال افزایش داد و از یک هزار میلیارد ریال به هشت هزار میلیارد ریال رساند.

همچنین شرکت مجتمع صنایع و معادن احیاء سپاهان، افزایش سرمایه قبلی خود را که ۷۰۰ درصد بود را به منظور اصلاح ساختار مالی خود و مشارکت در افزایش سرمایه شرکت احیا ریل ایرانیان انجام داد.

منبع: بورس امروز

عناوین برگزیده