تاریخ: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۱۴
بازدید: ۱۲۱
کد خبر: ۳۲۴۷۵۸
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

جلسه ارزیابی عملکرد ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ شرکت کاشی الوند برگزار شد

‌می‌متالز - جلسه ارزیابی عملکرد ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ شرکت کاشی الوند روز چهارشنبه ۱۷ آبان‌ماه ۱۴۰۲ با حضور سیدمحمدصابر پرورش معاون امور شرکت‌ها، مدیران و کارشناسان شرکت سرمایه‌گذاری صدرتامین، مرتضی دریس مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونان و مدیران شرکت کاشی الوند در سالن جلسات هلدینگ صدرتامین برگزار شد.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی تاصیکو، در این جلسه مرتضی دریس مدیرعامل شرکت کاشی الوند پس از ارائه توضیحاتی در خصوص اقدامات صورت گرفته، اقدامات پیش رو و دستاورد‌های این مجموعه گفت: شرکت کاشی الوند موفق گردید طی ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۲ با رشد ۶۴ درصدی سود خالص نسبت به بازه زمانی مشابه سال قبل، ۹۶ درصد از بودجه تعیین شده را محقق کند.

وی با اشاره میزان تولید ۳.۸۱۱.۰۳۴ متر مربعی در شش ماه ابتدای ۱۴۰۲ به رشد فروش ۴۹ درصدی در شش ماه ابتدایی سال ۱۴۰۲ اشاره کرد که ۱۰۵ درصد از بودجه معین را محقق نموده است.

دریس با تاکید بر استراتژی کاشی الوند بر موضوع صادرات گفت: تلاش کردیم با حضور پرنگ در بازار‌های صادراتی و پیگیری جدی در بروزرسانی مطالعات بازار در جهت توسعه بازار‌های صادراتی الوند اقدامات قابل توجهی انجام دهیم.

سیدمحمدصابر پرورش معاون امور شرکت‌های صدرتامین با تایید اهمیت صادرات در صنعت کاشی و سرامیک و شیفت تدریجی به سمت محصولات جدید و پرتقاضا تشریح کرد: موفقیت در امر صادرات نیاز به درک و در نظر گرفتن ریسک‌های مرتبط با بازار دارد. این امر نیازمند یک رویکرد و تدبیر مدیریتی است که به کمک آن می‌توانید نیاز‌ها و شرایط بازار‌های مختلف را در نظر گرفته و ریسک‌های مرتبط با آن‌ها را کاهش دهید. این اقدام نه تنها به کسب بازار‌های جدید کمک می‌کند، بلکه با کاهش ریسک‌های احتمالی فعالیت صادراتی شما را گسترش خواهد داد.

منبع: سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده