تاریخ: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۱:۳۸
بازدید: ۱۸۳
کد خبر: ۳۲۴۸۲۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

پیام تسلیت وزیر صمت در پی درگذشت حاج احمد کریمی اصفهانی

‌می‌متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت با صدور پیامی درگذشت حاج احمد کریمی اصفهانی دبیر کل جامعه اسلامی اصناف و بازار کشور را تسلیت گفت.

به گزارش می‌متالز، متن پیام تسلیت وزیر صمت به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کلُّ مَنْ عَلی‌ها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبِّک ذوالجلالِ والاکرامِ.

خبر تلخ درگذشت یار دیرین امام، انقلاب و رهبری جناب آقای حاج احمد کریمی اصفهانی موجب تأسف و تألم فراوان گردید.

اثرات ماندگار تلاش‌های آن مرحوم در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی و هشت دفاع مقدس و همچنین خدمات کم نظیر ایشان در جهت تعالی جامعه بزرگ اصناف و بازاریان کشور بر کسی پوشیده نیست.

بدون شک مجاهدت‌های خالصانه و ارزشمند مرحوم کریمی اصفهانی در سنگر‌ها و مسئولیت‌های خطیر سیاسی و اجتماعی، باقیات الصالحات این چهره ماندگار عرصه تولید و تجارت کشور خواهد بود.

اینجانب به نمایندگی از تمامی فعالان بخش‌های صنعتی، معدنی و تجاری، این ضایعه را به حضور خانواده محترم، دوستان و همکاران و همسنگران ایشان تسلیت عرض نموده، برای آن فقید سعید رضوان و رحمت واسعه‌ی الهی و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل مسألت دارم.

عباس علی آبادی

وزیر صنعت، معدن و تجارت

معاون صنایع عمومی وزارت صمت نیز در پیامی ضمن تسلیت به خانواده بزرگ تولید و تجارت بر ماندگاری مجاهدت‌ها و نقش آفرینی‌های آن مرحوم در سنگر‌ها و مسئولیت‌های متعدد تأکید کرد.

متن پیام محمد مهدی برادران به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت جناب آقای حاج احمد کریمی اصفهانی از مبارزان انقلاب اسلامی، دبیر کل جامعه اسلامی اصناف و بازار، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی و رییس اتحادیه تولید کنندگان و صادر کنندگان فرش دستباف ایران، موجب اندوه و تاثر فراوان اینجانب و دوست‌داران و همرزمان وی گردید.

بی‌تردید خدمات و نقش‌آفرینی‌های مجاهدانه، مخلصانه و ارزشمند وی در سنگر‌ها و مسئولیت‌های خطیر به ویژه در هشت سال دفاع مقدس و سپس در عرصه‌های صنعت، سازندگی و آبادانی کشور و نیز تلاش تحسین برانگیز ایشان در حوزه‌ی هنر- صنعت فرش دستباف ایران، برای همیشه در یاد و خاطره فعالان این عرصه‌ها خواهد ماند.

اینجانب این ضایعه را به محضر خانواده مکرم و آحاد همکاران و همرزمان ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده، برای آن فقید سعید رضوان و رحمت واسعه‌ی الهی و همنشینی با حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را مسألت دارم.

محمد مهدی برادران

معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده