تاریخ: ۰۲ آذر ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۴:۲۹
بازدید: ۳۱۱
کد خبر: ۳۲۴۹۲۳
سرویس خبر : آهن و فولاد

بازدید معاون دادستان کل کشور از شرکت فولاد سرمد ابرکوه

‌می‌متالز - معاون قضایی دادستان کل کشور به همراه دادستان عمومی و انقلاب استان یزد، دادستان شهرستان ابرکوه، فرمانده سپاه ابرکوه و جمعی از مسوولان قضایی استان یزد از شرکت فولاد سرمد ابرکوه بازدید و در جریان فعالیت ها، طرح‌های توسعه‌ای و امور اجرایی این شرکت قرار گرفتند.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی و اموربین‌الملل شرکت فولاد سرمد ابرکوه؛ دکتر «علی جمادی» در جمع مدیران شرکت فولاد سرمد حاضر و ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج گفت: پیشرفت طرح‌های توسعه‌ای این شرکت چشم‌گیر بوده که این امر محصول نگاه جهادی و بسیجی است.

وی با ابراز خرسندی از بررسی میدانی خط نورد و طرح‌های توسعه‌ای، استفاده از متخصصان بومی در طرح‌های توسعه‌ای را مهم دانسته و افزود: در سال مهار تورم، رشد تولید؛ برنامه‌ریزی برای اشتغال‌زایی بیش از ۸۰۰ نفر از جوانان در این طرح‌ها بسیار حائز اهمیت است.

رئیس دبیرخانه ستاد مرکزی پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه اذعان کرد: پیگیری تحقق اشتغال یکی از موضوعات برجسته در قوه قضاییه است و ما خود را موظف به حمایت از تولید می‌دانیم.

مهندس «علیرضا رحیم» مدیرعامل شرکت فولاد سرمد ابرکوه، ضمن تبریک هفته بسیج و تشکر از حضور معاون محترم دادستان کل کشور، پیشرفت‌های ۳ طرح توسعه‌ای و شکستن رکورد تولید در شش ماهه اول سال جاری را مرهون تفکر و فعالیت‌های جهادی و بسیجی کارکنان فولاد سرمد دانست.

وی ضمن تشریح طرح‌های توسعه‌ای از جمله واحد فولادسازی، واحد آهن اسفنجی و واحد کلاف‌سازی، از آغاز عملیات نصب کلیه تجهیزات خارجی واحد کلاف‌سازی با ظرفیت ۴۵۰ هزار تن در سال خبر داد.

«علیرضا رحیم» به فعالیت‌های این شرکت در حوزه مسوولیت اجتماعی اشاره کرد و افزود: مرکز MRI شهرستان ابرکوه با مشارکت این شرکت در جمعه هفته جاری افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات زیرساختی صورت گرفته در طرح‌های توسعه‌ای از جمله تامین آب، برق و گاز، ابراز امیدواری کرد با توکل به خدا و تلاش شبانه‌روزی متخصصان شرکت، واحد کلاف‌سازی در اواخر سال جاری افتتاح گردد.

عناوین برگزیده