تاریخ: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۴:۴۹
بازدید: ۱۵۷
کد خبر: ۳۲۴۹۵۵
سرویس خبر : آهن و فولاد

پیام تبریک مدیرعامل فولاد مبارکه به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج

می متالز - «محمدیاسر طیب‌نیا» مدیرعامل شرکت «فولاد مبارکه» به مناسبت هفته بسیج پیام تبریکی را صادر کرد.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه، «محمدیاسر طیب‌نیا» مدیرعامل شرکت «فولاد مبارکه» همزمان با هفته بسیج با صدور پیامی این مناسبت را گرامی داشت. متن پیام تبریک به شرح زیر است:

مفهوم «بسیج» که بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) از آن به‌عنوان شجره طیبه یاد کردند، از جایگاه، مقام و ارزش والایی برخوردار است، تا جایی که رهبر معظم انقلاب اسلامی در وصف بسیج می‌فرمایند: «بسیج در جایگاه و شأنی بالاتر از یک سازمان نظامی و در واقع یک فرهنگ و تفکر و گفتمان است که ظرفیت دارد کشور را در حرکت عظیم ملت، با گام‌های بلند به پیش ببرد.»

«بسیج» صرفاً یک سازمان و «بسیجی» صرفاً یک لقب یا عنوان نیست، بلکه نماد یک تفکر است، تفکری که هرجا ورود پیدا کرده مبدا تحولات و اثرگذار بوده است.

بدون شک تفکر بسیج امروز در کشورمان و در دیگر کشور‌های منطقه بروز و ظهور پیدا کرده و همین تفکر است که جبهه مقاومت را در مقابل دشمنِ کودک‌کُش صهیونیستی استقامت داده است.

بسیجی همواره احساس تکلیف می‌کند و مسوولیت‌پذیر است و بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی در کار‌ها مشارکت دارد.

بی‌تردید آنچه که تفکر بسیجی را ارزشمند و متمایز می‌کند، ایمان، صبر، مقاومت، پشتکار و اعتقادات قوی بسیجیان است. ترویج فرهنگ کار بسیجی و جهادی از اهمیت زیادی برخوردار است و با رویکرد و تفکر بسیجی می‌توان همواره در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش مضاعف داشت، دستاورد‌های غرورآفرین کشور را به سمع و نظر مردم در جامعه رساند و اجازه نداد دشمن با تضعیف روحیه و تزریق ناامیدی در جامعه به کشور ضربه بزند.

اینجانب هفته بسیج، یادآور امتداد لبیک پرشور مجاهدان راه حق به فرمان الهی بزرگْ بسیجیِ جهان اسلام را به همه بسیجیان و دلاورمردان عرصه جهاد و حماسه تبریک عرض می‌نمایم.

لبخند رضایت حضرت فاطمه زهرا (س) بدرقه و توشه راه مجاهدان راه حق باد.

محمدیاسر طیب‌نیا

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده