تاریخ: ۰۶ آذر ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۷:۴۱
بازدید: ۲۱۸
کد خبر: ۳۲۵۳۶۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
شرکت توسعه صنایع و معادن کوثر در آبان‌ماه محقق ساخت؛

رشد ۱۲۵ درصدی درآمد تجمیعی "کتوسعه"

‌می‌متالز - "کتوسعه" توانسته با ۱۱ درصد رشد نسبت به مهرماه به رکورد ۵۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی در درآمدزایی دست یابد که رکوردی تازه در کارنامه عملکرد‌ی این شرکت به شمار می‌آید. گفتنی است درآمد تجمیعی این شرکت نیز رشد فوق‌العاده ۱۲۵ درصدی را به همراه داشته است و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته به سطح ۳۳۸ میلیارد تومانی دست یافته است.

به گزارش می‌متالز، شرکت توسعه صنایع و معادن کوثر با سرمایه ثبت شده ۱۰۷ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۲ هزار میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان ماه سال جاری نشان داد که روند صعودی خود را با قدرت پیش گرفته است و توانسته است رکورد بسیار خوبی را از خود برجای بگذارد.

رشد ۱۲۵ درصدی درآمد تجمیعی
"کتوسعه" توانسته با ۱۱ درصد رشد نسبت به مهرماه به رکورد ۵۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی در درآمدزایی دست یابد که رکوردی تازه در کارنامه عملکرد‌ی این شرکت به شمار می‌آید. گفتنی است درآمد تجمیعی این شرکت نیز رشد فوق‌العاده ۱۲۵ درصدی را به همراه داشته است و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۱۸۸ میلیارد  تومانی به سطح ۳۳۸ میلیارد تومانی دست یافته است.

رشد ۱۲۵ درصدی درآمد تجمیعی
بر اساس گزارش فعالیت ماهانه‌ای که "کتوسعه" در آبان از خود منتشر کرد بیانگر آن بود که بیشترین تقاضای مشتریان برای «سنگ‌چینی ازنا» بوده است که از فروش آن به درآمدزایی ۲۲ میلیارد تومانی دست‌یافت و همچنین میزان درآمدی که در این دوره از فروش «سنگ‌چینی ازنا» کسب کرد ۴۱ درصد از درآمد ماهانه را تشکیل می‌دهد. "کتوسعه" نرخ فروش این محصول را برابر با یک میلیون و ۱۷۹ هزار تومان اعلام کرد و همچنین این نرخ کاهش اندکی را به دنبال داشت.

رشد ۱۲۵ درصدی درآمد تجمیعی
محصولات دیگری که توسط شرکت توسعه صنایع و معادن کوثر به فروش رسید عبارت‌اند از «بلوک، سنگ گوهره خرم‌آباد، سنگ‌فرش، سنگ‌چینی قروه، سنگ دانه‌بندی ازنا و سنگ مرمر» که هر کدام از آن‌ها درآمدی را به خود اختصاص داده‌اند. گفتنی است درآمد حاصل از ارائه خدمات "کتوسعه" مربوط به خدمات اکتشافی این شرکت می‌شود که از این محل به درآمدزایی ۳۶۰ میلیون تومانی دست یافته است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده