تاریخ: ۰۶ آذر ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۴۳
بازدید: ۸۲
کد خبر: ۳۲۵۳۹۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرکل صمت استان خراسان‌رضوی خبر داد:

برگزاری نشست هیات تجاری خراسان‌رضوی با مسوولان مرکز توسعه صادرات روسیه

‌می‌متالز - مدیرکل صمت استان خراسان‌رضوی از برگزاری نشست هیات تجاری این استان، با رئیس مرکز توسعه صادرات روسیه و فعالان تجاری و اقتصادی این کشور، در شهر مسکو خبر داد.

به گزارش می‌متالز، «امیررضا رجبی» مدیرکل صمت استان خراسان‌رضوی اعلام کرد که هیات تجاری این استان متشکل از مدیران کل صنعت، معدن و تجارت، راه‌آهن، جهاد کشاورزی، گمرک، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این استان، مدیران و فعالان اقتصادی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، ۲ نفر از اعضای هیات رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان به همراه سفیر ایران در روسیه به ریاست «یعقوب‌علی نظری» استاندار خراسان‌رضوی، برای برگزاری نشست‌های تجاری به کشور روسیه سفر کرده‌اند.

وی افزود: در بخشی از سفر هیات تجاری استان خراسان‌رضوی به روسیه، نشست با «نیکی شینا» رئیس مرکز توسعه صادرات روسیه برگزار شد.

مدیرکل صمت استان خراسان‌رضوی ادامه داد: در این نشست مشکلات فعالان اقتصادی ۲ کشور ایران و روسیه در روابط تجاری مطرح و پیشنهاد‌هایی برای توسعه آن مطرح شد.

رجبی همچنین گفت: در سفر هیات تجاری استان که در چهارچوب دیپلماسی استانی در راستای توسعه مناسبات ایران و روسیه صورت گرفته است، مذاکراتی با بخش‌های دولتی و نیز نشست‌های رودررو فعالان بخش خصوصی مسکو و استان «چلیابینسک» برنامه‌ریزی شده است.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده