تاریخ: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۷:۵۳
بازدید: ۹۲
کد خبر: ۳۲۵۶۹۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیر اجرایی منطقه آزاد دوغارون:

منطقه آزاد دوغارون نقش مهمی در توسعه اقتصاد شرق کشور دارد

‌می‌متالز - مدیر اجرایی منطقه آزاد دوغارون گفت: منطقه آزاد دوغارون نقش مهمی در توسعه اقتصاد شرق کشور دارد.

به گزارش می‌متالز، به نقل از پایگاه خبری فرینا، محسن پوراحمدی در نخستین سفر خود به شهرستان مرزی تایباد از ظرفیت‌ها و امکانات منطقه ویژه اقتصادی دوغارون و مرز بازدید کرد و افزود: مرز دوغارون یکی از مرز‌های مهم و استراتژیک در شرق کشور است که می‌توانند در توسعه منطقه آزاد دوغارون نقش مهمی را ایفا کند.

پوراحمدی در نشست با رییس هیات مدیره و مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی دوغارون گفت: منطقه ویژه اقتصادی دوغارون با همکاری بخش خصوصی توانسته است زیرساخت‌های خوبی را در این مرز ایجاد نماید.

وی افزود: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا در سریعترین زمان ممکن تمام مراحل اداری منطقه آزاد دوغارون به سرانجام برسد و هیات مدیره و مدیرعامل منطقه مستقر شوند.

مدیر اجرایی منطقه آزاد دوغارون گفت: کارگروهی با حضور دستگاه‌های اجرایی مستقر در مرز دوغارن بمنظور همفکری و تبادل نظر در راستای تسریع در روند امور اجرایی منطقه آزاد دوغارون ایجاد خواهد شد.

رییس هیات مدیره منطقه ویژه اقتصادی دوغارون هم با اشاره به ظرفیت‌های منطقه ویژه اقتصادی و مرز دوغارون افزود: ایجاد منطقه آزاد دوغارون یک فرصت بالقوه در شرق کشور است که می‌تواند در توسعه اشتغال و اقتصاد منطقه نقش مهمی داشته باشد.

جمشید علی پور افزود: ایجاد منطقه آزاد دوغارون می‌تواند از چندگانگی در مجموعه مرز دوغارون جلوگیری نماید و تمامی دستگاه‌های اجرایی در مرز دوغارون زیر یک نهاد فعالیت نمایند.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی دوغارون هم گفت: منطقه آزاد دوغارون می‌تواند پلی باشد برای پشرفت و توسعه اقتصاد استان خراسان رضوی و بایستی از مزیت‌های منطقه آزاد برای توسعه استان به بهترین شکل ممکن استفاد کرد.

مریم قویدل افزود: منطقه آزاد دوغارون یک فرصت خوب برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی است و سرمایه گزارن می‌توانند از مشوق‌های که برای سرمایه گزاری در مناطق آزاد است، استفاده نمایند.

قویدل گفت: منطقه ویژه اقتصادی دوغارون این آمادگی را دارد تا از همه ظرفیت‌های منطقه برای تسریع در روند استقرار منطقه آزاد دوغارون استفاده نماید و کمک کنیم تا این دوران گذار را با صرف حداقل زمان ممکن پشت سر بگذاریم.

منبع: شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران(شادا)

عناوین برگزیده