تاریخ: ۰۹ آذر ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۹:۰۸
بازدید: ۲۵۸
کد خبر: ۳۲۵۷۲۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

برگزاری جلسه شورای مدیران شرکت آلومینای ایران

‌می‌متالز - روز چهارشنبه مورخ ۷ آذر ماه ۱۴۰۲ جلسه شورای مدیران شرکت با حضور مدیر عامل، معاونین و مدیران این مجموعه برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، در ابتدای این جلسه مهندس حیدر مدیر مجتمع ضمن عرض خیر مقدم به سایر همکاران و تبریک هفته بسیج، گزارشی از موارد و پیگیری‌های انجام شده مصوبات جلسه قبل را بیان کرد، در ادامه گزارش برنامه‌ها و پروژه‌های هر حوزه که توسط واحد PMO ماهانه تهیه و پایش می‌شود مورد بررسی قرار گرفت و هر یک از مدیران موارد تکمیلی را بیان کردند.

در این جلسه دکتر شه بخش، مدیرعامل شرکت آلومینای ایران نیز ضمن عرض خدا قوت و تشکر از زحمات همکاران، مواردی را در خصوص تامین سوخت مورد نیاز شرکت و همچنین پیمانکاری‌های زیر مجموعه در مدت باقیمانده تا شروع فصل سرما بیان داشت. وی همچنین در ادامه، نسبت به ارائه به موقع و دقیق اطلاعات و آمار‌های مورد نیاز به واحد برنامه ریزی جهت تهیه گزارشات تاکید و بیان کرد، اطلاعات امروز باید بروز، دقیق و به موقع تهیه شود تا بتوان از آن در تصمیم گیری‌ها به نحو صحیح و مطلوب استفاده گردد.

دکتر شه بخش همچنین گفت: طرح‌های توسعه‌ای در شرکت آلومینای ایران بسیار امید بخش می‌باشد و با تکمیل و در مدار قرار گرفتن این پروژه‌ها شاهد افزایش بهره وری خواهیم بود و تاکید نمودند پیگیری‌های لازم جهت انجام و اتمام کار‌های باقیمانده پروژه‌های توسعه‌ای صورت گیرد.

وی همچنین نسبت به برنامه ریزی و مدیریت ضایعات در شرکت مواردی را بیان کرد.

خاطر نشان میگردد در این جلسه از زحمات آقایان: خلیل علیزاده، ابوذر عباس آباد عربی، میلاد حسینی، مهدی اشکانی و مهدی مرادی، همکارانی که در جهت رفع مشکل سیستم‌های اتوماسیون صنعتی تلاش نموده بودند با اهدا لوح سپاس، تقدیر به عمل آمد.

برگزاری جلسه شورای مدیران شرکت آلومینای ایران

برگزاری جلسه شورای مدیران شرکت آلومینای ایران

برگزاری جلسه شورای مدیران شرکت آلومینای ایران

برگزاری جلسه شورای مدیران شرکت آلومینای ایران

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده