تاریخ: ۱۰ دی ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۳:۵۱
بازدید: ۸۴
کد خبر: ۳۲۸۴۴۱
سرویس خبر : انرژی
قیر‌های "شپاس" آبکی شدند؟

هم از ماه قبل کمتر هم از میانگین سال جاری کمتر!

‌می‌متالز - میزان درآمدی که شرکت نفت پاسارگاد در آذرماه کسب کرد در مقایسه با ماه گذشته با کاهش ۸ درصدی و در مقایسه با میانگین درآمدی ۸ ماه گذشته ۱۴ درصد کاهش داشته است.

به گزارش می‌متالز، شرکت نفت پاسارگاد با سرمایه ثبت شده ۲۴۰ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۷ هزار و ۷۰۴ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذرماه سال جاری نشان داد که روند نزولی که آ؛ از کرده بود شدت بیشتری به خود گرفته است و با سرعت بیشتری پایین میرود.

هم از ماه قبل کمتر هم از میانگین سال جاری کمتر!
میزان درآمدی که شرکت نفت پاسارگاد در نهمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود، این شرکت نفتی از فروش محصولات خود تنها توانست به درآمد یک هزار و ۱۹۳ میلیارد تومانی دست پیدا کند. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با کاهش ۸ درصدی همراه بود.

هم از ماه قبل کمتر هم از میانگین سال جاری کمتر!
شرکت نفت پاسارگاد درآمدی که در آذرماه کسب کرد، ۱۴ درصد کمتر از میانگین درآمدی ۸ ماه گذشته بوده است. همچنین قابل ذکر است که درآمد صادراتی و داخلی این شرکت در نهمین ماه سال ۱۴۰۲ کاهشی بوده است. درآمد صادراتی "شپاس" در آذرماه نسبت به ماه گذشته ۶ درصد افت داشته است.

هم از ماه قبل کمتر هم از میانگین سال جاری کمتر!
" شپاس" در آذرماه ۸۹ هزار و ۲۷۸ تن محصول تولید کرد که تنها موفق به فروش ۸۷ هزار و ۷۵۷ تن از محصولات تولیدی خود شد. مقدار فروش این شرکت نسبت به ماه گذشته کاهش پیدا کرد.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده