تاریخ: ۱۴ دی ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۶:۰۸
بازدید: ۶۴
کد خبر: ۳۲۸۸۵۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

درآمد‌های تجمیعی "وتجارت" ۴۴ درصد رشد داشته است!

‌می‌متالز - از ابتدای سال مالی تاکنون نیز میزان درآمد تجمیعی که بانک تجارت از بخش تسهیلات اعطایی خود به دست آورده، بالغ بر ۵۲ هزار و ۹۰۰ میلیاردتومان بوده است.

به گزارش می‌متالز، بانک تجارت با سرمایه ثبت شده ۲۲ هزار و ۳۹۳ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۵۲ هزار و ۶۳ میلیارد تومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذرماه سال جاری که در سامانه کدال منتشر کرد توانست از بخش‌های تسهیلات اعطایی، سپرده‌گذاری، اوراق بدهی، سرمایه‌گذاری‌ها و کارمزد درآمد کسب کند.

درآمد‌های تجمیعی
بانک تجارت ایران در نهمین ماه از سال جاری از بخش تسهیلات اعطایی خود به درآمد ۶ هزار و ۳۱۵ میلیارد تومانی دست پیدا کرد. میزان درآمدی که این بانک در آذرماه از بخش نام‌برده شناسایی کرد افزایش ۷ درصدی را نسبت به ماه گذشته و ۳۲ درصد رشد را نسبت به دوره مشابه سال گذشته نشان می‌دهد، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز میزان درآمد تجمیعی این بانک در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۴۴ درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رساند.

درآمد‌های تجمیعی
عمده‌ترین درآمد "وتجارت" در آذرماه متعلق به «مرابحه» و مبلغ به ثبت رسیده در این بخش برابر با ۳ هزار و ۷۵ میلیارد تومان بود. درآمدی که بانک تجارت از بخش «مرابحه» به همراه داشت ۴۹ درصد از کل درآمد‌های شناسایی‌شده در آذرماه را به خود اختصاص داد. از دیگر بخش‌های درآمدزا از قسمت تسهیلات اعطایی می‌توان به «فروش اقساطی» و «مشارکت مدنی» با ۷۸۴ و ۶۲۶ میلیارد تومان اشاره کرد. بخش‌های نام‌برده نیز ۱۲ و ۱۰ درصد از کل درآمد ماهانه را در اختیار داشته‌اند.

درآمد‌های تجمیعی

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده