تاریخ: ۱۳ دی ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۶:۲۴
بازدید: ۵۵
کد خبر: ۳۲۸۸۵۵
ایری با اشاره به نشست مشترک با وزیر جهاد کشاورزی:

تخصیص اعتبار ویژه برای تکمیل عملیات احداث بندر صیادی

‌می‌متالز - رئیس مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس به نشست مشترک با وزیر جهاد کشاورزی اشاره کرد و گفت: مقرر شد اعتبارات وِیژه‌ای برای اتمام عملیات ساخت بندر صیادی تخصیص پیدا کند.

به گزارش می‌متالز، عبدالجلال ایری؛ به جلسه مشترک با وزیر جهاد کشاورزی اشاره کرد و گفت: در این نشست موضوعات مرتبط با حوزه کشاورزی حوزه انتخابیه و استان گلستان مورد بررسی قرار گرفت.

این نماینده مردم در مجلس افزود: با توجه به اینکه بخشی از جمعیت شهر‌ها‌ی ساحلی استان گلستان از طریق صیادی امرار و معاش می‌کنند، تکمیل عملیات احداث بندر صیادی، از اهمیت ویژه برخودار است از این رو در جلسه مذکور مطرح و مورد بررسی قرار گرفت و سپس مقرر شد اعتبارات وِیژه‌ای برای اتمام عملیات ساخت بندر صیادی تخصیص پیدا کند.

رئیس مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس خاطرنشان کرد: در این جلسه موضوع اراضی ساحلی اختلافی بین مردم و منابع طبیعی نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد در کمیته رفع تداخلات تعیین تکلیف شود.

نماینده مردم کردکوی، ترکمن، بندرگز، گمیشان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تسریع در اجرای عملیات آماده‌سازی سایت ۶ هزار هکتاری میگوی گمیشان و حل مشکلات کمبود بذر، کود و سموم کشاورزی و نیز خرید تضمینی برنج، مرکبات و قیمت‌گذاری گندم از جمله موضوعات دیگری بود که به دلیل بروز مشکلات متعدد برای کشاورزان مطرح و مورد پیگیری قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده