تاریخ: ۱۶ دی ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۰:۳۴
بازدید: ۲۵۹
کد خبر: ۳۲۸۹۸۸
سرویس خبر : آهن و فولاد

اطلاعیه دبیرخانه جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران پیرامون ثبت‌نام، ساعت بازدید، جزئیات مراسم افتتاحیه و اختتامیه

‌می‌متالز - جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران از ۱۹ تا ۲۱ دی‌ماه سال‌جاری در برج میلاد تهران به همت انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران و حمایت و مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، ایمیدرو، شرکت‌های بزرگ فولادی و معدنی و سازندگان و شرکت‌های دانش‌بنیان مطرح داخلی برگزار می‌شود.

به گزارش می‌متالز، دبیرخانه پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر و نسبت به سوالات مخاطبان اطلاع رسانی کرد:

"ضمن سپاس از استقبال جامعه آهن و فولاد کشور، شرکت‌های دانش‌بنیان و سازندگان داخلی از این رویداد متمایز ملی و در راستای پاسخ به سوالات مخاطبان گرامی، موارد زیر را به اطلاع می‌رساند:

آخرین مهلت ثبت‌نام جهت حضور در مراسم افتتاحیه پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران، روز شنبه ۱۶ دی‌ماه ۱۴۰۲ می‌باشد. بدیهی است حضور در این مراسم، مستلزم ثبت نام و صدور کارت ورود است. این مراسم صبح روز سه‌شنبه ۱۹ دی‌ماه با حضور تولیدکنندگان، مقامات و مسوولین ذیربط برگزار می‌شود و شامل میز تعمیق ساخت داخل جهت انعقاد تفاهم‌نامه‌ها و قرارداد‌های شرکت‌های فولادی و معدنی با سازندگان داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان، اهدای جایزه ملی فولاد ایران به برگزیدگان و تقدیر از چهره‌های تاثیرگذار زنجیره آهن و فولاد ایران و ... است.

بازدید از نمایشگاه جامع ارائه فرصت‌های بومی‌سازی و ساخت داخل در زنجیره آهن و فولاد که از ۱۹ تا ۲۱ دی‌ماه سال جاری در برج میلاد تهران برگزار می‌گردد، برای عموم رایگان و آزاد می‌باشد. ساعت بازدید از این نمایشگاه، از ۹ صبح تا ۴ بعداز ظهر است.

مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران نیز پنجشنبه ۲۱ دی‌ماه از ساعت ۱۵ در سالن سعدی برج میلاد تهران برگزار می‌شود. عمده زمان این مراسم به تقدیر از شرکت‌های دانش‌بنیان و سازنده برگزیده زنجیره آهن و فولاد اختصاص خواهد داشت.

شایان ذکر است پنجمین دوره جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران از ۱۹ تا ۲۱ دی‌ماه سال‌جاری در برج میلاد تهران و به همت انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران و حمایت و مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، ایمیدرو، شرکت‌های بزرگ فولادی و معدنی و سازندگان و شرکت‌های دانش‌بنیان مطرح داخلی برگزار می‌شود.

ثبت نام جهت حضور در جشنواره ملی فولاد ایران:
۰۲۱-۸۸۵۵۱۷۰۱-۴ داخلی ۳۳۷

اطلاعیه دبیرخانه جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران پیرامون ثبت‌نام، ساعت بازدید، جزئیات مراسم افتتاحیه و اختتامیه

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده