تاریخ: ۱۷ دی ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۱:۵۲
بازدید: ۲۳۰
کد خبر: ۳۲۹۰۷۶
سرویس خبر : آهن و فولاد
برای اولین‌بار در ایران؛

از دستگاه تصفیه هوای گاز‌های سولفیدی رونمایی می‌شود

‌می‌متالز - شرکت فولاد خوزستان در پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران حضور فعال دارد و برای اولین‌بار در ایران از دستگاه تصفیه هوای گاز‌های سولفیدی این شرکت رونمایی می‌شود.

به گزارش می‌متالز، پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران از ۱۹ تا ۲۱ دی‌ماه ۱۴۰۲ با حضور شرکت‌های فولادی، تامین‌کنندگان و فعالان حوزه صنعت در برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

غرفه شرکت فولاد خوزستان در سالن A این نمایشگاه پذیرای بازدیدکنندگان و فعالان حوزه صنعت فولاد است. مواد اولیه و مواد مصرفی، قطعات و تجهیزات، سیستم‌ها، فناوری‌های نوین کاهش مصرف انرژی، استحصال از مواد معدنی کم عیار، توسعه انقلاب صنعتی چهارم و توسعه تولید فولاد سبز، نیاز‌های بومی‌سازی و فناورانه فولاد خوزستان را تشکیل می‌دهند.

شرکت فولاد خوزستان در روز اول این جشنواره برای اولین‌بار در ایران از دستگاه تصفیه هوای گاز‌های سولفیدی رونمایی می‌کند. همچنین ۴ تفاهم‌نامه همکاری فولاد خوزستان با شرکت‌های دانش‌بنیان در حاشیه این نمایشگاه منعقد می‌شود.

گفتنی است، رویکرد پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران به عنوان یک رویداد متمایز ملی در حوزه بومی‌سازی زنجیره آهن و فولاد، بومی‌سازی، توسعه تکنولوژی، برندسازی و انتقال دانش فنی براساس نیاز زنجیره آهن و فولاد تعیین شده است.

از دستگاه تصفیه هوای گاز‌های سولفیدی رونمایی می‌شود

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد