تاریخ: ۱۸ دی ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۱:۳۶
بازدید: ۶۸
کد خبر: ۳۲۹۳۳۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرکل صمت استان سمنان خبر داد؛

پرداخت تسهیلات رونق تولید به ۴۵ واحد تولیدی استان سمنان

‌می‌متالز - مدیرکل صمت استان سمنان از پرداخت تسهیلات رونق تولید به ۴۵ واحد تولیدی طی سه ماهه سوم سال‌جاری در استان خبر داد و گفت: هدف از پرداخت این تسهیلات کمک به احیا واحد‌های تولیدی است.

به گزارش می‌متالز، «یادگار احمدی» مدیرکل صمت استان سمنان در شصت و سومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به میزبانی سالن یادگار امام استانداری سمنان ضمن بیان اینکه طی سه ماهه سوم سال جاری ۴۵ واحد تولیدی استان تسهیلات رونق تولید دریافت کردند، اظهار کرد: با پرداخت این تسهیلات می‌کوشیم تا واحد‌های تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی راکد و نیمه تعطیل را مجدد به خط تولید باز گردانیم.

وی با بیان اینکه به این واحد‌ها ۵۸۵ میلیارد ریال پرداخت شده است، افزود: این تسهیلات به نوعی پشتیبان مؤثر برای واحد‌های تولیدی است تا بتوانند فعالیت اقتصادی خود را گسترش دهند.

مدیرکل صمت استان سمنان با بیان اینکه هفت واحد تولیدی از محل بند الف تبصره ۱۸ مبلغ ۳۱۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند، یادآور شد: این تسهیلات در واقع به نوعی کمک به تأمین نقدینگی مورد نیاز واحد‌های تولیدی نیز محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه به ۱۶ واحد تولیدی نیز از محل تسهیلات تبصره ۱۶ مبلغ ۹۰ میلیارد ریال پرداخت شده است، تصریح کرد: کمک به اجرا و راه‌اندازی پروژه‌های اولویت‌دار حوزه صنعت و معدن با پرداخت تسهیلات مناسب نیز دیگر برنامه‌های در دست اجرا است.

احمدی با بیان اینکه ۲۲ واحد تولیدی نیز به ارزش ۸۵ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند، گفت: سامانه http://khedmat.mimt.gov.ir برای ثبت نام دریافت تسهیلات در اختیار واحد‌های تولیدی قرار دارد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده