تاریخ: ۱۹ دی ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۳:۰۸
بازدید: ۸۵
کد خبر: ۳۲۹۴۰۸
سرویس خبر : آهن و فولاد
در آئین افتتاحیه جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران؛

تفاهم‌نامه سه جانبه «کارلینک» امضا شد

‌می‌متالز - تفاهم‌نامه ارتقاء سامانه جامع بومی‌سازی «کارلینک» با استاندار‌های سازمان جهانی GS۱ به عنوان یک اقدام فناورانه مابین سازمان ایمیدرو، انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران و مرکز ملی شماره‌گذاری کالا و خدمات امضاء شد.

به گزارش می‌متالز، در جریان همایش افتتاحیه پنجمین دوره از جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران، تفاهم‌نامه ارتقاء سامانه جامع بومی‌سازی «کارلینک» با استاندار‌های سازمان جهانی GS۱ به عنوان یک اقدام فناورانه مابین سازمان ایمیدرو، انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران و مرکز ملی شماره گذاری کالا و خدمات منعقد شد.

«کارلینک»، بستر شبکه‌سازی تخصصی کسب و کار‌ها که به دست متخصصان داخلی اجرا شده است، بستری مناسب برای ارائه‌دهندگان انواع محصولات و خدمات به‌ویژه تولیدات ملی به شمار می‌رود.

این خدمت علاوه بر تسهیل ارتباط میان کسب و کار‌ها و شبکه سازی هدفمند، فضایی مناسب برای از بین بردن وابستگی به خارج است. هدف اصلی کارلینک، حمایت از تولیدات ملی و حفظ سرمایه در بستر اشتغال‌زایی و کارآفرینی است.

پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران با رویکرد بومی‌سازی، توسعه تکنولوژی، برندسازی و انتقال دانش فنی براساس نیاز زنجیره آهن و فولاد از ۱۹ تا ۲۱ دی‌ماه در محل برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

منبع: چیلان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده