تاریخ: ۱۹ دی ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۱:۴۸
بازدید: ۱۰۹
کد خبر: ۳۲۹۴۹۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
سودآوری افزایشی شرکت تأمین سرمایه کیمیا؛

سود سرمایه‌گذاری‌های "تکیمیا" به رشد ۴۷ درصدی رسید

‌می‌متالز - درآمد‌های حاصل از ارائه خدمات محقق شده "تکیمیا" نسبت به آبان‌ماه با رشد ۸۲ درصدی به سطح ۷ میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان دست‌یافته است.

به گزارش می‌متالز، شرکت تأمین سرمایه کیمیا با سرمایه ثبت شده ۲ هزار میلیاردتومانی و ارزش بازار ۴ هزار میلیارد تومانی در آخرین گزارش عملکرد منتهی به آذرماه سال جاری خود از تحقق سود ۴۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون‌تومانی خود از محل سرمایه‌گذاری‌ها خبر داده است.

سود سرمایه‌گذاری‌های
درآمد‌های حاصل از ارائه خدمات محقق شده "تکیمیا" نسبت به آبان‌ماه با رشد ۸۲ درصدی به سطح ۷ میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان دست‌یافته است.
علاوه بر موارد ذکر شده، درآمد بازارگردانی شرکت تأمین سرمایه کیمیا در این ماه به مبلغ یک میلیارد و ۷۲۰ میلیون تومان؛ در مقایسه با آبان‌ماه ۲۶ درصد رشد را برای این شرکت حاصل کرده است.

سود سرمایه‌گذاری‌های
سود حاصل از سرمایه‌گذاری‌های "تکیمیا" در این ماه با رشد ۱۳ میلیاردتومانی معادل ۴۷ درصدی نسبت به آبان‌ماه سال جاری همراه بوده است. گفتنی است عمده محل سرمایه‌گذاری‌های شرکت تأمین سرمایه کیمیا، نزد صندوق‌ها بوده است.

سود سرمایه‌گذاری‌های
همان‌طور که در نمودار فوق قابل‌مشاهده است، عمده محل درآمدی "تکیمیا" در بخش ارائه خدمات خود؛ مربوط به «درآمد پذیرش سمت متولی صندوق و درآمد مدیریت صندوق‌های سرمایه‌گذاری» بوده است. شرکت تأمین سرمایه کیمیا از محل موفق به تحقق درآمد ۳ میلیارد و ۶۲۰ میلیون‌ تومانی شده است.
همان‌گونه که قبل‌تر اشاره کردیم، عمده درآمد "تکیمیا" از محل سرمایه‌گذاری‌های خود مربوط به «سرمایه‌گذاری در صندوق‌ها» بوده است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده