تاریخ: ۱۷ دی ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۳:۰۵
بازدید: ۴۱
کد خبر: ۳۲۹۸۲۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
با حضور مقامات لشکری و کشوری؛

سومین جشنواره کارمند تراز مکتب حاج قاسم سلیمانی برگزار شد

‌می‌متالز - سومین جشنواره کارمند تراز مکتب حاج قاسم سلیمانی با حضور مقامات لشکری و کشوری در سالن اجلاس سران برگزار شد.

به گزارش می‌متالز به نقل از خبرگزاری دفاع مقدس، سومین جشنواره «کارمند تراز مکتب حاج قاسم سلیمانی» صبح امروز (یکشنبه) در سالن اجلاس سران با حضور «علیرضا فخاری» استاندار تهران، «میثم لطیفی» معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور، «امین حسین‌رحیمی» وزیر دادگستری و سردار سرتیپ پاسدار «حسن حسن‌زاده» فرمانده سپاه تهران بزرگ، برگزار شد.

در این مراسم مسوول سازمان بسیج ادارات و وزارتخانه‌های سپاه تهران بزرگ از رسالت بسیج برای فراهم کردن زمینه تحقق دولت اسلامی با برگزاری جشنواره کارمند تراز مکتب حاج قاسم سلیمانی مطالبی را عنوان کرد.

همچنین «لطیفی» رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور هم در سخنان خود از ویژگی‌های مکتب حاج قاسم سلیمانی گفت و اینکه سیره حاج قاسم باید در نظام اداره کشور ما باز تعریف شود.

فرمانده سپاه تهران بزرگ نیز از مکتب شهید سلیمانی مطالبی را عنوان کرد و اینکه قطرات خون پاک حاج قاسم سلیمانی فرهنگ و راهبرد مقاومت را کاملاً نهادینه ساخت.

در این مراسم خانواده شهیدان بهرامی، دارای سه شهید دفاع مقدس، «امیراحمدی» از شهدای مدافع امنیت تهران و «صادقی» از شهدای مدافع حرم که پیکر شهیدشان حدود یک ماه پیش به کشور بازگشت، تجلیل شدند و در ادامه نیز تعدادی از کارمندان تراز مکتب حاج قاسم سلیمانی هم مورد تقدیر قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری دفاع مقدس

عناوین برگزیده