تاریخ: ۲۴ دی ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۰:۰۸
بازدید: ۱۵۲
کد خبر: ۳۲۹۸۶۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

دستاورد موفقیت‌آمیز گل‌گهر در کسب و استقرار استاندارد‌های مدیریتی

دستاورد موفقیت‌آمیز گل‌گهر در کسب و استقرار استاندارد‌های مدیریتی
‌می‌متالز - شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در ادامه روند موفقیت‌آمیز خود و برای اولین بار در تاریخ این شرکت، موفق به اخذ استاندارد‌های ISO ۱۰۰۰۴ (سیستم مدیریت رضایتمندی مشتریان)، ISO ۱۰۰۰۲ (سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان) و همچنین صدور و بازبینی مجدد استاندارد‌های ISO ۹۰۰۱، ISO ۴۵۰۰۱ و ISO ۱۴۰۰۱ شد.

به گزارش می‌متالز، این اتفاق و رویداد مهم جهت شناسایی و درک نیاز مشتریان و پاسخ‌گویی مناسب به خواسته و انتظارات مشتریان شرکت می‌باشد، که در همین راستا گل‌گهر با تدوین استراتژی‌ها و اقدامات مختلف و همچنین طراحی و به‌کارگیری این استاندارد‌ها از طریق طبقه‌بندی نیاز‌ها و خواسته‌های مشتریان، سعی نموده تا گام بلندی در خصوص "مشتری‌مداری" که یکی اصول بنیادی تعالی شرکت می‌باشد، بردارد.

به‌یقین این موفقیت، نشان از تلاش‌های متعهدانه مجموعه همکاران گل‌گهر، توجه آن‌ها به رویکرد‌های مشتری‌مداری در مسیر تعالی شرکت و همچنین لبیک تلاشگران شرکت معدنی‌ و صنعتی گل‌گهر به منویات مقام معظم رهبری در سال "رشد تولید و مهار تورم" است.

عناوین برگزیده
دستاورد‌های فولاد مبارکه با در نظر گرفتن محدودیت‌ها خیلی بهتر مشخص می‌شود/ تولید ۵ محصول جدید در فولاد مبارکه تا پایان امسال/ حل بحران آب صنایع استان اصفهان تا ۲ ماه آینده/ افزایش ۱۴.۷ درصدی سود فولاد مبارکه نسبت به مدت مشابه در ۶ ماه نخست امسال/ ما تا پایان سال آینده محدودیت انرژی برق را نخواهیم داشت
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه:

دستاورد‌های فولاد مبارکه با در نظر گرفتن محدودیت‌ها خیلی بهتر مشخص می‌شود/ تولید ۵ محصول جدید در فولاد مبارکه تا پایان امسال/ حل بحران آب صنایع استان اصفهان تا ۲ ماه آینده/ افزایش ۱۴.۷ درصدی سود فولاد مبارکه نسبت به مدت مشابه در ۶ ماه نخست امسال/ ما تا پایان سال آینده محدودیت انرژی برق را نخواهیم داشت