تاریخ: ۲۴ دی ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۰:۰۸
بازدید: ۲۱۹
کد خبر: ۳۲۹۸۶۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

دستاورد موفقیت‌آمیز گل‌گهر در کسب و استقرار استاندارد‌های مدیریتی

دستاورد موفقیت‌آمیز گل‌گهر در کسب و استقرار استاندارد‌های مدیریتی
‌می‌متالز - شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در ادامه روند موفقیت‌آمیز خود و برای اولین بار در تاریخ این شرکت، موفق به اخذ استاندارد‌های ISO ۱۰۰۰۴ (سیستم مدیریت رضایتمندی مشتریان)، ISO ۱۰۰۰۲ (سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان) و همچنین صدور و بازبینی مجدد استاندارد‌های ISO ۹۰۰۱، ISO ۴۵۰۰۱ و ISO ۱۴۰۰۱ شد.

به گزارش می‌متالز، این اتفاق و رویداد مهم جهت شناسایی و درک نیاز مشتریان و پاسخ‌گویی مناسب به خواسته و انتظارات مشتریان شرکت می‌باشد، که در همین راستا گل‌گهر با تدوین استراتژی‌ها و اقدامات مختلف و همچنین طراحی و به‌کارگیری این استاندارد‌ها از طریق طبقه‌بندی نیاز‌ها و خواسته‌های مشتریان، سعی نموده تا گام بلندی در خصوص "مشتری‌مداری" که یکی اصول بنیادی تعالی شرکت می‌باشد، بردارد.

به‌یقین این موفقیت، نشان از تلاش‌های متعهدانه مجموعه همکاران گل‌گهر، توجه آن‌ها به رویکرد‌های مشتری‌مداری در مسیر تعالی شرکت و همچنین لبیک تلاشگران شرکت معدنی‌ و صنعتی گل‌گهر به منویات مقام معظم رهبری در سال "رشد تولید و مهار تورم" است.

عناوین برگزیده
هلدینگ
«پدرام پیروی‌نسب» مدیرعامل هلدینگ توسعه و تجهیز معادن امداد در گفت‌و‌گو با «می‌متالز» عنوان کرد:

هلدینگ "معادن امداد" از ۳۷ سال پیش فعالیت‌های خود را با معدنکاری سنگ ساختمانی آغاز کرد/ توسعه، سرمایه‌گذاری و فعالیت‌های جدی هلدینگ "معادن امداد" در حوزه‌های مختلف معدنی از اکتشاف تا فرآوری/ در مرز بین استان کردستان و آذربایجان غربی محدوده مستعد طلا را شناسایی کرده‌ایم و در مرحله اخذ گواهی کشف و بهره‌برداری هستیم