تاریخ: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۳:۲۴
بازدید: ۱۹۴
کد خبر: ۳۳۰۸۲۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

درخشش گروه گل‌گهر در رتبه بندی ۱۰۰ شرکت برتر ایران (IMI۱۰۰)

‌می‌متالز - بیست و ششمین دوره همایش رتبه‌بندی ۱۰۰ شرکت برتر ایران (IMI ۱۰۰) در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما در حالی برگزار شد که نام ۴ شرکت گروه گل‌گهر در لیست صد شرکت برتر ایران به چشم می‌آید.

به گزارش می‌متالز، شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، توسعه آهن‌ و فولاد گل‌گهر، جهان‌ فولاد سیرجان، سرمایه‌گذاری و توسعه گل‌گهر، شرکت‌هایی بودند که در این رویداد در بین صد شرکت برتر ایران از نظر میزان فروش/ درآمد قرار گرفتند.

در این بین "شرکت معدنی‌ و صنعتی گل‌گهر" موفق به کسب "جایگاه دوم در گروه فلزات آهنی" پس از شرکت فولاد مبارکه اصفهان و شرکت "توسعه آهن‌ و فولاد گل‌گهر" در جایگاه هشتم قرار گرفت.

شرکت "سرمایه‌گذاری و توسعه گل‌گهر" نیز با ۲۰ رتبه صعود در زمره "شرکت‌های پیشرو" موفق به کسب تندیس و برای اولین بار در لیست صد شرکت برتر ایران قرار گرفت.

همچنین بر طبق گزارش ارائه شده از سازمان مدیریت صنعتی و بر اساس شاخص بالاترین ارزش بازار، "شرکت معدنی‌ و صنعتی گل‌گهر" رتبه چهارم را به خود اختصاص داد.

لازم به ذکر است این رویداد به صورت سالیانه با راهبری سازمان مدیریت صنعتی و تحت نظر وزارت صمت برگزار می‌گردد. از مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش می‌توان تولید اطلاعات در مورد بنگاه‌های اقتصادی کشور، شفاف سازی فضای کسب و کار، میزان اثرگذاری در اقتصاد ملی، گسترش رقابت بین بنگاه‌های اقتصادی و کمک به برنامه‌ریزی اقتصادی در کشور اشاره کرد.

با نگاه اجمالی به عملکرد شرکت‌های گروه گل‌گهر در رتبه‌بندی IMI ۱۰۰  می‌توان؛ تاثیر مثبت فعالان عرصه صنعت در اقتصاد ایران و ادای دین گروه گل‌گهر در خصوص تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر "مهار تورم و رشد تولید" را به خوبی مشاهده کرد.

درخشش گروه گل‌گهر در رتبه بندی ۱۰۰ شرکت برتر ایران (IMI۱۰۰)

درخشش گروه گل‌گهر در رتبه بندی ۱۰۰ شرکت برتر ایران (IMI۱۰۰)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده