تاریخ: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۰:۴۷
بازدید: ۱۴۵
کد خبر: ۳۳۱۶۰۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
درآمد‌های کگل با رشد انفجاری همراه بود؛

حال خوش "کگل" با فروش گندله

‌می‌متالز - "کگل" میزان درآمدی که در دی‌ماه سال جاری از فروش محصولات خود به دست آورد در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته رشد انفجاری ۲۵۰ درصدی را تجربه کرد و این رشد قابل توجه را برای سهامداران خود به ارمغان آورد.

به گزارش می‌متالز، شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به دی‌ماه سال ۱۴۰۲ میزان درآمد خود در این دوره را از فروش گندله، ضایعات کنسانتره سنگ‌ آهن و گندله ریزدانه به دست آورد، درآمد عملیاتی "کگل" در دهمین ماه از سال جاری برابر با ۵ هزار و ۷۹۴ میلیارد تومان بود و همچنین از ابتدای سال مالی تاکنون نیز توانست به درآمد تجمیعی ۵۳ هزار و ۸۰۹ میلیارد تومانی برسد.

درآمد ماهانه‌ای که "کگل" در دی‌ماه سال جاری در کارنامه مالی خود به ثبت رساند از فروش محصولات در بازار داخلی بود، از ابتدای سال مالی تاکنون بیشترین تمرکز "کگل" مربوط به بازار داخل کشور با ۵۰ هزار و ۶۳۸ میلیارد تومان بود و از فروش محصولات در بازار صادراتی نیز توانست به درآمدزایی ۳ هزار و ۱۲۶ میلیارد تومانی دست پیدا کند.

حال خوش
"کگل" میزان درآمدی که در دی‌ماه سال جاری از فروش محصولات خود به دست آورد در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته رشد انفجاری ۲۵۰ درصدی را تجربه کرد و این رشد قابل توجه را برای سهامداران خود به ارمغان آورد. میزان سرمایه‌ای که کگل در ۱۰ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی تا پایان دی‌ماه سال جاری از خود بر جای گذاشت ۳۳ هزار میلیارد تومان بود، لازم به ذکر است که این شرکت معدنی میانگین درآمدی که در این دوره ۱۰ ماهه کسب کرد ۵ هزار و ۳۹۶ میلیارد تومان بود.

بر اساس متن فوق بیشترین درآمدزایی معدنی و صنعتی گل گهر در دی‌ماه سال جاری از فروش گندله بود که ۹۸ درصد از درآمدزایی ماهانه را به خود اختصاص داد و مابقی آن نیز مربوط به دیگر محصولات بود، همچنین لازم به ذکر است محصولی که از ابتدای سال مالی تاکنون در بازار داخل کشور عنوان درآمدزاترین محصول را به خود اختصاص داده مربوط به گندله با ۴۷ هزار میلیارد تومان بود و همچنین این محصول در بازار صادراتی نیز این عنوان را به خود اختصاص داده است.

حال خوش
شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر از ابتدای سال مالی تا پایان دی‌ماه میزان درآمد تجمیعی صادراتی که از فروش گندله و کنسانتره سنگ‌ آهن شناسایی کرد ۳ هزار و ۱۲۶ میلیارد تومان بود.

مقدار فروش ماهانه شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در پایان دی‌ماه ۱۴۰۲ یک‌ میلیون و ۱۵۳ هزار تن به سهامداران اطلاع‌رسانی کرد، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز مقدار فروش این شرکت ۱۲ میلیون و ۳۳۶ هزارتن به ثبت رسیده است. بیشترین مقدار فروش ماهانه کگل در دی‌ماه متعلق به محصول گندله در بازار داخل کشور با یک میلیون و ۱۲۴ هزارتن بود.

منبع: بورس نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده