تاریخ: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۲:۵۴
بازدید: ۲۳۲
کد خبر: ۳۳۱۳۵۲
سرویس خبر : آهن و فولاد

دستاورد جدید جهان فولاد در اخذ استاندارد‌های مدیریتی

‌می‌متالز - شرکت جهان فولاد سیرجان در ادامه‌ی روند کسب موفقیت‌های درخشان در سال ۱۴۰۲، توانست این بار در حوزه‌ی مشتری‌مداری و در راستای تعهد به ارایه‌ی محصولات تولیدی باکیفیت مطلوب، به عنوان اولین شرکت تولیدکننده شمش‌های فولادی در منطقه‌ی معدنی و صنعتی گل‌گهر، گواهینامه‌های استاندارد ISO ۱۰۰۰۴ (سیستم مدیریت رضایت‌مندی مشتریان) و استاندارد ISO ۱۰۰۰۲ (سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان) را اخذ نماید.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی شرکت جهان فولاد سیرجان، این امر بیانگر نهایت تعهد و عزم راسخ مدیران و مجموعه‌ی کارکنان این شرکت جهت افزایش کمیت و کیفیت تولیدات، رفع نیاز‌های بازار کشور و جلب رضایت حداکثری مشتری است.

یادآور می‌شود شرکت جهان فولاد پیش از این نیز توانسته بود استاندارد‌هایی نظیر ۹۰۰۱، ۱۴۰۰۱، ۵۰۰۰۱، ۴۵۰۰۰۱ و همچنین گواهینامه کیفیت محصول از اتحادیه اروپا (CE)  را اخذ و تمدید نماید.

دستاورد جدید جهان فولاد در اخذ استاندارد‌های مدیریتی

بدون‌شک کسب موفقیت‌های یادشده و اخذ گواهینامه‌های معتبر بین‌المللی و کشوری توسط شرکت جهان‌ فولاد سیرجان «فجهان» مهر تاییدی بر تلاش‌های بی‌وقفه، مستمر و اراده‌ی پولادین کارکنان عرصه‌ی فولاد سیرجان در راستای توسعه و تعالی همه‌جانبه‌ی این شرکت، از تولید به عنوان ابتدای زنجیره‌ی خودکفایی تا جلب رضایت مشتری به عنوان آخرین حلقه‌ی این زنجیر و از همه مهم‌تر، برداشتن گام‌های استوار در راستای تحقق هدف والای مقام معظم رهبری است که در شعار “مهار تورم و رشد تولید” جلوه‌گر شده است.

منبع: جهان فولاد سیرجان

دستاورد جدید جهان فولاد در اخذ استاندارد‌های مدیریتی

دستاورد جدید جهان فولاد در اخذ استاندارد‌های مدیریتی

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد