تاریخ: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۵:۱۳
بازدید: ۱۳۲
کد خبر: ۳۳۱۴۰۱
سرویس خبر : آهن و فولاد

آگهی فراخوان عمومی شناسایی پیمانکار جهت مناقصه "طراحی، تامین و اجرای تصفیه‌خانه فاضلاب بهداشتی به ظرفیت ۲۷۰ (دویست و هفتاد) متر مکعب در شبانه‌روز و شبکه جمع‌آوری و انشعابات فاضلاب بهداشتی به همراه تست و راه‌اندازی و تضمین عملکردی کل سیستم به صورت EPC" - شماره مناقصه: ۰۲۱۱۸-خ-م

‌می‌متالز - مناقصه شرکت جهان فولاد سیرجان نسبت به شناسایی پیمانکار جهت "طراحی، تامین و اجرای تصفیه‌خانه فاضلاب بهداشتی به ظرفیت ۲۷۰ (دویست و هفتاد) متر مکعب در شبانه‌روز و شبکه جمع‌آوری و انشعابات فاضلاب بهداشتی به همراه تست و راه‌اندازی و تضمین عملکردی کل سیستم به صورت EPC" به شرح ذیل می‌باشد.

به گزارش می‌متالز، شرکت جهان فولاد سیرجان در نظر دارد "طراحی، تامین و اجرای تصفیه‌خانه فاضلاب بهداشتی به ظرفیت ۲۷۰ (دویست و هفتاد) متر مکعب در شبانه‌روز و شبکه جمع‌آوری و انشعابات فاضلاب بهداشتی به همراه تست و راه‌اندازی و تضمین عملکردی کل سیستم به صورت EPC" را به پیمانکار واجد صلاحیت دارای سابقه اجرای حداقل ۲ پروژه مشابه و همچنین دارای رتبه‌های ۴ آب و ۴ تاسیسات و تجهیزات واگذار نماید؛ لذا از شرکت‌های واجد صلاحیت دعوت به عمل می‌آید حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۱ نامه اعلام آمادگی خود را به همراه مدارک زیر بر اساس دستورالعمل ارزیابی کیفی مناقصه‌گران و شرایط مناقصه به آدرس ایمیل tender@sjscosteel.com ارسال نمایند.

• شرایط:

۱- شرکت‌ها می‌بایست جهت دریافت دستورالعمل ارزیابی کیفی به آدرس اینترنتی سایت شرکت به آدرس www.sjsco.ir مراجعه نمایند. (تکمیل و ارسال فرم دستورالعمل مذکور به منظور ارزیابی کیفی الزامی است)

۲- شرکت‌کنندگان در فراخوان به هیچ عنوان نمی‌توانند تحت عنوان مشارکت یا کنسرسیوم در این مناقصه شرکت نمایند.

۳- درخواست رسمی با ذکر شماره و موضوع مناقصه (اعلام آدرس ایمیل، شماره تلفن ثابت و همراه الزامی است).
۴- اساسنامه و مدارک ثبتی منطبق با موضوع مناقصه (شماره اقتصادی و شناسه ملی، گواهی ثبت، گواهی آخرین تغییرات در خصوص اعضای هیات مدیره، مدیرعامل و صاحبان امضا مجاز، اساسنامه و گواهی صلاحیت ایمنی و پیمانکاری و ...).

۵- رزومه سوابق اجرایی و نمونه قرارداد‌ها و توافق‌نامه‌های انجام شده مرتبط با موضوع مناقصه.

۶- گواهی‌نامه اعلام رضایت کارفرمایان قبلی در خصوص خدمات مذکور در موضوع مناقصه.

۷- ارائه گواهی صلاحیت ایمنی و پیمانکاری (دارای اعتبار) الزامی است.

۸- ارایه لیست و سوابق نفرات اصلی و کلیدی پروژه.

سایر موارد:

۹-  محل اجرای موضوع آگهی کارخانه شرکت جهان فولاد سیرجان واقع در شهرستان سیرجان.

۱۰- ارائه اسناد و اعلام آمادگی مطابق شرح بالا هیچگونه حقی برای متقاضیان ایجاد نخواهد کرد و شرکت جهان فولاد در ارزیابی و در نتیجه شناسایی شرکت‌کنندگان به عنوان صلاحیت‌دار یا فاقد صلاحیت هر یک از پیشنهادات مختار است./ ارسال اطلاعات در این مرحله صرفا جهت بررسی و ارزیابی کیفی پیشنهاددهنده می‌باشد.

۱۱- شرکت جهان فولاد سیرجان پس از ارزیابی مستندات ارسالی، شرکت‌هایی که در این مرحله واجد صلاحیت مقدماتی باشند را به مناقصه دعوت خواهد کرد.

۱۲- هزینه چاپ آگهی بر عهده برنده مناقصه می‌باشد.

۱۳- شرکت‌ها می‌توانند در مورد ابهامات و سوالات مربوطه، با کمیسیون معاملات شرکت جهان فولاد سیرجان با شماره ۳۱۲۵۷۶۰۰-۰۳۴ داخلی ۶۱۴۳ و یا ۰۹۹۱۲۹۳۸۳۱۷ تماس حاصل نمایند.

واحد دبیرخانه کمیسیون معاملات شرکت جهان فولاد سیرجان

آگهی فراخوان عمومی شناسایی پیمانکار جهت مناقصه

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده