به گزارش میمتالز، احمدرضا شفیعی مدیر عامل شرکت محرکه گستر آرشید اظهار کرد: در حوزه بومیسازی کارتهای الکترونیکی از سال ۹۷ با فولاد مبارکه همکاری داشتیم و بیش از ۳۰ کارت الکترونیکی را برای مجتمع فولاد مبارکه بومیسازی کردیم.
وی ادامه داد: بومیسازیها برای ۳۰ محصول متفاوت انجام شده که مشتری ما فولاد مبارکه و به سفارش آنها این محصولات طراحی شده است و در کنار آن محصولی تحت عنوان پلتفرم اینترنت اشیا در حوزههای مختلف راهاندازی شده است.
شفیعی ادامه داد: با توجه به اینکه روند جهانی به سمت هوش مصنوعی است، این پلتفرم شرایطی را فراهم میکند که دادههای مختلف در یک سیستم جمعآوری و به وسیله آنها هوش مصنوعی عمل میکند.
وی با بیان اینکه این پلتفرم جامع و شامل تحت عنوان کارخانه هوشمند شناخته میشود، گفت: این پلتفرم قابلیت فعالیت در همه حوزهها مانند ساختمان، فولاد و سایر صنایع را دارد و با مجتمع فولاد مبارکه رایزنی میشود که پایلوت آن را پیادهسازی کنیم و فولاد برای توسعه آن سرمایهگذاری خواهد کرد.
مدیر عامل شرکت محرکه گستر آرشید معتقد است که بومی سازی خود به نوعی حمایت است و زیر ساخت مناسبی نیاز دارد و برای تسهیل و ورود به بازار نیاز به حمایت است.