تاریخ: ۲۸ دی ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۷:۲۸
بازدید: ۱۴۶
کد خبر: ۳۳۰۲۶۷
سرویس خبر : آهن و فولاد

اورهال زمستانه مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز آغاز شد

‌می‌متالز - تعمیرات اساسی کارخانه احیاء مستقیم «مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز» با هدف تست و تعمیر تجهیزات صنعتی این کارخانه آغاز شد.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز، اورهال سالیانه این مجتمع با هدف تست و تعمیرات بخش‌های مختلف کارخانه آهن اسفنجی از ۲۳ دی‌ماه آغاز شده است.

بر پایه این گزارش با توجه به لزوم محدودیت مصرف گاز توسط واحد‌های صنعتی برای تامین گاز مصرف‌کنندگان خانگی در فصل زمستان و همچنین جلوگیری از توقف تولید در دیگر ماه‌های سال، مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز اقدام به اجرای اورهال سالیانه با هدف تست و تعمیرات تجهیزات صنعتی کارخانه احیاء مستقیم نموده است.

نصب مسیر لاین بای پس کمپرسور سیل، تعمیرات نسوز فلوگس داکت در حالت روشن بودن ریفورمر، سرویس کمپرسور‌های فرآیندی، تعمیرات درون کوره و ... از جمله مهم‌ترین برنامه‌های مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز در این اورهال می‌باشد.

پیش‌بینی می‌شود این تعمیرات با حضور ۱۳ شرکت پیمانکار و ۲۳ هزار نفر ساعت کار طی ۱۵ روز به اتمام برسد.

گفتنی است «مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز» انجام مطالعات و تحقیقاتی را برای افزایش ظرفیت تولید آهن اسفنجی به ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تن در سال با توجه به عوامل مهمی از جمله کاهش آلایندگی، صرفه‌جویی در مصرف انرژی و افزایش کیفیت محصول را در دستور کار خود قرار داده است.

اورهال زمستانه مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز آغاز شد

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده