تاریخ: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۰:۳۲
بازدید: ۶۸
کد خبر: ۳۳۰۶۱۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
تا ۷ بهمن‌ماه؛

از امروز؛ مزایده سازمان اموال تملیکی برگزار می‌شود

‌می‌متالز - مدیرکل بازرگانی و فروش سازمان اموال تملیکی گفت: از امروز یکم بهمن‌ماه مزایده ۵۸۸ این سازمان آغاز و تا ۷ بهمن‌ماه ادامه دارد.

به گزارش می‌متالز، اردشیر رستمی، مدیرکل بازرگانی و فروش سازمان اموال تملیکی با بیان اینکه از ابتدای امسال ۲۶ مرحله فروش اموال منقول این سازمان برگزار شده، افزود: از امروز یکم بهمن ماه مزایده ۵۸۸ این سازمان آغاز و تا ۷ بهمن ماه ادامه دارد.

وی گفت: در این مزایده ۳۷۷ دسته کالایی به ارزش ۹۰۰ میلیارد تومان در ۱۴ استان کشور به معرض فروش گذاشته می‌شود.

رستمی افزود: در این مرحله از مزایده اموال منقول سازمان اموال تملیکی کالا‌هایی مانند خودرو‌های مستعمل و وارداتی، ماشین‌آلات، انواع کشنده، آمبولانس، لوازم خانگی، لوازم صنعتی، وسایل ورزشی، طلا و نقره و انواع اسباب‌بازی به فروش می‌رسد.

وی گفت: متقاضیان از امروز تا ۷ بهمن ماه فرصت دارند از کالا‌های ارائه شده در استان‌های هدف بازدید کرده و قیمت پیشنهادی خود را ارائه کنند.

رستمی افزود: علاقمندان به شرکت در این مزایده باید حداقل ۷ درصد قیمت اعلام شده برای هر کالا را به صورت ودیعه در اختیار سازمان قرار دهند.

مدیرکل بازرگانی و فروش سازمان اموال تملیکی گفت: بعد از اتمام اعلام قیمت ۲ روز مهلت بررسی ودیعه‌ها وجود دارد و روز ۱۰ بهمن‌ماه هم رمزگشایی و اعلام برندگان انجام می‌شود.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده