تاریخ: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۱:۲۹
بازدید: ۴۹
کد خبر: ۳۳۱۶۰۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در بازار رمزارزها؛

تاریخ تایید صندوق قابل معامله در بورس اتریوم تعیین شد

‌می‌متالز - کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) تاریخ تایید صندوق قابل معامله در بورس اتریوم را تعیین کرد و پیش‌بینی می‌شود ارزش این سکه به ۴۰۰۰ دلار صعود کند.

به گزارش می‌متالز، بانک استاندارد چارترد در آخرین گزارش خود، تایید صندوق قابل معامله در بورس اتریوم را در ماه مه ۲۰۲۴ پیش‌بینی کرده است. بانک انتظار دارد که پس از تصمیمات نظارتی، اتریوم روند صعودی داشته باشد و پیش‌بینی افزایش احتمالی ۷۰ درصدی از قیمت فعلی آن را انتظار دارد.

گروه تحقیقاتی استاندارد چارترد به رهبری تحلیلگر مشهور، جف کندریک پیش‌بینی کرد که اتریوم مسیر بیت‌کوین را منعکس خواهد کرد. کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات‌متحده احتمالا تصمیمات مربوط به تایید صندوق اتریوم در ابتدا با نپذیرفتن و در نهایت با تایید آن به تاخیر خواهد انداخت.

تاریخ این تایید تاخیری برای ۲۳ ماه مه تعیین شده با این حال، بانک ادعا کرد بازار در حال حاضر نیاز به دقت بیشتری در احتمال تایید دارد.

این گزارش بر اینکه هیچ دلیل اساسی در رفتار متفاوت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا با اتریوم نسبت به بیت‌کوین ندارد، این مورد را بیان کرد در حال حاضر، قرارداد‌های آتی آن در بورس کالای تنظیم شده شیکاگو (CME) فهرست شده‌اند.

این گزارش نشان می‌دهد که اتریوم ممکن است در مقایسه با بیت‌کوین با فشار فروش کمتری پس از تایید صندوق خود مواجه شود به این دلیل که صندوق اتریوم گری اسکیل (ETHE) دارای سهم بازار کمتری از سرمایه اتریوم نسبت به صندوق بیت‌کوین آن (GBTC) است.

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتال در حال حاضر ۱.۶۵ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۴۵ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۵۰.۹۸ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۱۶ درصد کاهش روزانه را ثبت کرده است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده