تاریخ: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۰۴
بازدید: ۲۳۷
کد خبر: ۳۳۱۷۴۳
سرویس خبر : آهن و فولاد
همزمان با بازدید مدیرعامل بانک صادرات ایران؛

تفاهم‌نامه توسعه همکاری بین بانک صادرات ایران و شرکت فولاد اکسین خوزستان منعقد می‌شود

‌می‌متالز - صبح روز ​پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ مدیرعامل بانک صادرات ایران در بازدید و جلسه با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان بر توسعه همکاری‌های دو جانبه و به کارگیری ظرفیت‌ها و امکانات شعب داخلی و خارجی برای حمایت از طرح توسعه مجتمع فولادی این شرکت تاکید کرد.

به گزارش می‌متالز، پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ محسن سیفی کفشگری و هیات همراه ضمن برگزاری جلسه با حضور مصطفی اسکندری رئیس هیات مدیره، علی محمدی مدیرعامل و جمعی معاونان و مدیران شرکت فولاد اکسین خوزستان، از خط تولید این شرکت بازدید کرد.

علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان ضمن خیر مقدم به مدیران بانک صادرات گفت: شرکت فولاد اکسین خوزستان با وجود محدودیت‌های موجود در تابستان و زمستان در زمینه تولید و سودآوری عملکرد بی سابقه‌ای را محقق نمود.

وی بیان کرد: لازمه تحقق ظرفیت اسمی کارخانه اجرای طرح توسعه مجتمع فولادی شرکت می‌باشد و امیدواریم با مذاکرات صورت گرفته در این جلسه و انعقاد تفاهم‌نامه میان بانک صادرات و فولاد اکسین خوزستان و استفاده از ظرفیت‌های بانک صادرات، این طرح هر چه سریع‌تر اجرایی شود.

محسن سیفی کفشگری مدیرعامل بانک صادرات ایران نیز اظهار کرد: بانک صادرات ایران سابقه همکاری مطلوبی با مجموعه فولاد اکسین خوزستان داشته و برای از سرگیری، تداوم و توسعه این همکاری با حضور و همراهی مدیرعامل فولاد اکسین اقدام خواهیم کرد.

دکتر سیفی کفشگری افزود: بانک صادرات یکی از بانک‌های بزرگ و مهم کشور بوده که از ظرفیت‌های قابل توجهی برخوردار است که می‌توان با استفاده این ظرفیت‌ها کار‌های بزرگی را انجام داد.

وی بر توسعه همکاری‌های دو جانبه و بکارگیری ظرفیت‌ها و امکانات شعب داخلی و خارجی برای حمایت از طرح توسعه مجتمع فولادی این شرکت تاکید کرد و گفت: آماده‌ایم تا با ارائه تسهیلات به طرح‌های توسعه‌ای شرکت فولاد اکسن خوزستان نقش خود را در حمایت از تولید ملی ایفا نماییم.

خاطرنشان می‌سازد: مدیرعامل و مدیران بانک صادرات ایران پس از جلسه به اتفاق رئیس هیات مدیره، مدیرعامل و مدیران شرکت از خط تولید فولاد اکسین خوزستان بازدید کردند.

منبع: فولاد اکسین خوزستان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده