تاریخ: ۱۹ دی ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۹:۵۵
بازدید: ۱۲۷
کد خبر: ۳۲۹۴۵۱
سرویس خبر : آهن و فولاد

پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران آغاز به کار کرد

پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران آغاز به کار کرد
‌می‌متالز - پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران با حضور صنایع بزرگ فولادی و معدنی کشور آغاز به کار کرد.

به گزارش می‌متالز، پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران صبح سه‌شنبه ۱۹ دی‌ماه در برج میلاد تهران آغاز به کار کرد.

شرکت‌های بزرگ معدنی و فولاد کشور در این رویداد ملی حضور فعالی دارند و به ارائه نیاز‌ها و فرصت‌های بومی‌سازی و ساخت داخل، نیاز‌های فناورانه در زنجیره آهن و فولاد می‌پردازند.

فولاد مبارکه، فولاد خوزستان (فخوز)، ذوب آهن اصفهان، معدنی و صنعتی گل‌گهر (کگل)، معدنی و صنعتی چادرملو (کچاد)، هلدینگ میدکو، هلدینگ صنایع و معادن ماهان، گهرزمین (کگهر)، فولاد هرمزگان (هرمز)، آهن و فولاد ارفع، گروه ملی صنعتی فولاد ایران، فولاد آلیاژی ایران (فولاژ)، سنگ آهن مرکزی ایران، اپال پارسیان، صبا فولاد خلیج فارس، فولاد اکسین، جهان فولاد کرمانشاه و … در این رویداد تخصصی حضور دارند.

میز تعمیق ساخت داخل در پنجمین دوره این رویداد شامل تفاهم نامه‌ها و قرارداد‌های داخلی سازی قطعات، تجهیزات، دانش فنی و فرایند‌های استراتژیک در فولاد و صنایع معدنی کشور می‌باشد که جزئیات آن به زودی توسط انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران اطلاع‌رسانی خواهد شد.

اهداء جایزه ملی فولاد ایران و تقدیر از سازندگان داخلی برتر با حضور مقامات و مسوولین به همراه رونمایی از دستاورد‌های ساخت داخل و فناورانه زنجیره آهن و فولاد از دیگر برنامه‌های این جشنواره است.

گفتنی است، پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران، امروز سه‌شنبه (۱۹ دی‌ماه) در برج میلاد تهران آغاز شد و به مدت ۳ روز تا ۲۱ دی‌ماه ادامه خواهد داشت.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده