تاریخ: ۱۹ دی ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۷:۱۹
بازدید: ۱۶۳
کد خبر: ۳۲۹۴۶۲
سرویس خبر : آهن و فولاد

حضور فعال ذوب‌ آهن اصفهان در پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران

‌می‌متالز - ذوب‌ آهن اصفهان با برپایی غرفه، امضای تفاهم‌نامه در میز تعمیق ساخت داخل و برگزاری نشست خبری در پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران حضور فعال دارد.

به گزارش می‌متالز، در اولین روز این نمایشگاه، مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در نشست خبری در غرفه این شرکت پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

کوهی اظهار داشت: ذوب آهن اصفهان تاکنون ۱۶۰ هزار تن ریل به محور‌های مختلف ریلی و متروی کلان شهر‌ها تحویل داده است و آمادگی دارد که تنوع محصولات صنعتی خود را توسعه دهد.

وی افزود: این مجتمع عظیم صنعتی با برخورداری از ۵۳ سال تجربه، هم اکنون توانایی تولید محصولات صنعتی و خاص را دارد و ۴۰ درصد از محصولات خود را صادر می‌کند.

مدیرعامل ذوب آهن گفت: این شرکت پیشران توسعه کشور است و توسعه حمل و نقل ریلی را با تامین ریل خطوط بین شهری و مترو رقم زده است.

کوهی اظهار داشت: ذوب آهن اصفهان با تولید تیرآهن‌های بال پهن نقش خود را به عنوان پیشران صنعتی شدن ساختمان‌سازی ایمن در ایران ایفا کرده است. افزایش سرعت ساخت و ساز، افزایش ایمنی و کاهش قیمت تمام شده که حاصل کاهش زمان پروژه‌های ساختمان‌سازی است از جمله مزایای اصلی استفاده از محصولات ذوب آهن اصفهان است.

وی گفت: در کنار تامین نیاز ریلی کشور و صنعت ساختمان به مقوله تولید آرک‌های معدنی نیز ورود کردیم که این محصول در گشودن جبهه‌های کاری و ایمن‌سازی معادن نقش کلیدی دارد.

شایان ذکر است در این جشنواره مهدی نصر عضو هیات مدیره ذوب آهن اصفهان به عنوان چهره تاثیرگذار در بومی‌سازی و توسعه تکنولوژی زنجیره آهن و فولاد کشور معرفی شد و لوح و تندیس ویژه را از مهدی کوهی مدیرعامل این مجتمع عظیم صنعتی دریافت نمود.

این جشنواره و نمایشگاه به همت انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران و با حضور شرکت‌های زنجیره آهن و فولاد کشور، شرکت‌های دانش بنیان و همچنین سازندگان قطعات و تجهیزات این عرصه سه‌شنبه بیست و یکم دی‌ماه در محل برج میلاد تهران آغاز به کار نمود و تا ۲۱ دی‌ماه به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

حضور فعال ذوب‌ آهن اصفهان در پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران

حضور فعال ذوب‌ آهن اصفهان در پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران

حضور فعال ذوب‌ آهن اصفهان در پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران

منبع: ذوب آهن اصفهان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده