تاریخ: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۴:۱۹
بازدید: ۱۱۱
کد خبر: ۳۳۱۷۸۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

بافق میزبان «همت» در «بافقی نو»

‌می‌متالز - به همت مرکز نوآوری و کارآفرینی «بافقی نو» کارگاه کارآفرینی و کسب و کار "همت" در شهرستان بافق برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، اولین جلسه کارگاه کارآفرینی و کسب و کار "همت" در سه ویژه برنامه، با حضور برخی از دانشجویان، اصناف و کارآفرینان شهرستان بافق و عموم شهروندان در محل مرکز نوآوری و کار آفرینی بافقی نو برگزار شد و جلسه دوم آن قبل از پایان سال برگزار خواهد شد و در آن شرکت‌کنندگان عملکرد خود را ارائه خواهند نمود.

دکتر محمدحسین قمری، رییس مرکز اتاق اصناف وزارت صنعت، معدن و تجارت که به عنوان دبیر رویداد همت شخصا در بافق به عنوان سخنران و مدرس حضور داشتند، ضمن تشکر از مدیرعامل شرکت مهندس حمیدیان و ابراز خرسندی از استقبال و حضور علاقمندان در این رویداد، گفت: کارگاه کارآفرینی با رویداد "همت" یک کارگاه "محله محور و مردم نهاد" است که به توسعه کسب و کار خرد و خانگی می‌پردازد.

وی هدف از برگزاری رویداد "همت" را ایجاد شور و انگیزه در بین جوانان و کارآفرینان و عموم شهروندان دانست و افزود: این رویداد که از پشتوانه خوبی در وزارت صمت به عنوان متولی و همچنین وزارت کار، وزارت اقتصاد و بانک پاسارگاد بهره‌مند است موجب می‌شود که افراد دارای ایده بتواند کسب و کار را راه‌اندازی نمایند.

دکتر قمری تصریح کرد: در جلسه اول کارگاه "همت" ضمن معرفی رویداد همت و ارائه مطالب آموزشی؛ هر کدام از حاضرین در جلسه در صورت تمایل مبلغ ۲۰۰ هزار تومان به عنوان سرمایه اولیه دریافت می‌کنند و به آن‌ها دو هفته فرصت داده می‌شود تا سرمایه دریافتی را افزایش دهند.

وی افزود: بعد از دو هفته افرادی که درآمد کسب کردند به ارائه عملکرد خود می‌پردازند، و ۵ برابر درآمد کسب شده به صورت مشارکت به آن‌ها اهدا می‌شود و این فرآیند ادامه دارد تا زمانی که فرد به یک کارآفرین تبدیل شود و بتواند دیگران را نیز استخدام کند.

رییس اتاق اصناف وزارت صمت ادامه داد: افرادی که بتوانند این چالش را با موفقیت طی نمایند از کمک‌های حامیان رویداد همت در جهت تامین سرمایه در گردش و توسعه در بازار و ... بهره‌مند خواهند شد.

دکتر قمری گفت: در حال حاضر با زحمات عزیزان در مرکز نوآوری و کارآفرینی بافقی نو، سه کارگاه در شهرستان بافق برگزار شده است و انتظار داریم که حداقل بیست کسب و کار موفق در این شهرستان داشته باشیم؛ و در پایان دکتر قمری از زحمات و تلاش‌های عزیزان در مرکز نوآوری و کارآفرینی بافقی نو جهت برگزاری این رویداد تشکر و قدردانی کرد.

بافق میزبان «همت» در «بافقی نو»

بافق میزبان «همت» در «بافقی نو»

منبع: سنگ آهن مرکزی ایران - بافق

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده