تاریخ: ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۵:۱۶
بازدید: ۶۱
کد خبر: ۳۳۲۵۴۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
شریعتی:

مردم از سیاست‌های انقباضی درباره بانک‌ها رضایت ندارند

‌می‌متالز - نماینده مردم بهشهر در مجلس گفت: بیشتر مردم از عملکرد هیچ یک از بانک‌ها رضایت نداشته‌اند که این وضعیت در دو سال اخیر و با سیاست‌های انقباضی وزارت اقتصاد بیشتر هم شده است.

به گزارش می‌متالز، غلامرضا شریعتی» نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد سیستم بانکی کشور اظهار کرد: وضعیت سیستم بانکی در کشور ما از نگاه مردم بسیار منفی است، به طوری که بیشتر مردم از عملکرد هیچ یک از بانک‌ها رضایت نداشته‌اند که این وضعیت در دو سال اخیر و با سیاست‌های انقباضی وزارت اقتصاد بیشتر هم شده است.

وی با بیان اینکه حتی افرادی که سپرده داشته و برابر قانون باید به راحتی از بانک‌ها تسهیلات بگیرند نیز اکنون به شدت از عملکرد این مؤسسات پولی ناراضی هستند، افزود: علاوه بر مردم عادی، حتی تولیدکنندگان هم تحت تاثیر این وضعیت شده‌اند و به همین خاطر، سیاست وزارت اقتصاد در حوزه مدیریت بانک‌ها هیچ جای دفاعی ندارد.

عضو مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس انتخاب افراد فاقد سابقه لازم در هیأت مدیره اخیر بانک آینده و نحوه مدیریت جدید این بانک را یکی دیگر از موضوعات مورد انتقاد دانست که موجبات نارضایتی و اعتراض سهامداران خُرد این بانک خطاب به نمایندگان مجلس شده است.

وی در این باره اضافه کرد: با توجه به تبعات و حساسیت‌هایی که عملکرد منفی هیأت مدیره بانک‌ها می‌تواند ایجاد کند، ضروری است نظارت ویژه‌ای بر آن‌ها صورت گیرد چراکه بانک آینده از جمله موسساتی است که سوء مدیریت مسوولان آن نباید مورد چشم‌پوشی قرار بگیرد.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده