تاریخ: ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۵۷
بازدید: ۶۶
کد خبر: ۳۳۳۱۱۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

آخرین وضعیت بازار رمزارز‌ها در جهان

‌می‌متالز - مدیر اجرایی یک شرکت سرمایه‌گذاری و مشاوره، افزایش بزرگ قیمت بیت‌کوین را پیش‌بینی کرده است.

به گزارش می‌متالز، این مدیر اجرایی معتقد است که قیمت رمزارز دیجیتال محبوب جهان، برای صعودی جدی آماده است. وی هاوینگ و پذیرش صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین (ETF) را به‌عنوان عوامل کلیدی پیش‌بینی صعودی خود برای قیمت ارز دیجیتال برتر معرفی کرد.

این مشاور مالی، دیوید استریژوسکی می‌گوید که بیت‌کوین یک طبقه دارایی واقعی است که ارزش زیادی خواهد داشت؛ دیوید استریژوسکی در سال ۲۰۱۶ توسط انجمن مشاوران امنیت اجتماعی ملی بر اساس دانش وی در زمینه امنیت اجتماعی، مدیریت ثروت و برنامه‌ریزی بازنشستگی به‌عنوان «مشاور سال» انتخاب شد.

وی در مورد قیمت بیت‌کوین گفت: فکر می‌کنم که بیت‌کوین در حال حاضر برای رالی جدی آماده شده است و توضیح داد که هاوینگ بیت‌کوین در آینده و تایید صندوق‌های نقدی قابل معامله در بورس بیت‌کوین در ماه گذشته، کاتالیزور‌های حرکت صعودی قیمت برای بیت‌کوین هستند.

استریژوسکی توضیح داد: وقتی پول نهادی جدید که وی آن را «پول کلان» نامید، شروع به سرازیر شدن به صندوق‌های نقدی بیت‌کوین می‌کند، «محرک قیمتی بسیار بیشتری در مسیر صعودی وجود خواهد داشت» همچنین بر اهمیت صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین نقطه‌ای تاکید کرد که سرمایه‌گذاران خرده‌فروشی را با بیت‌کوین بیشتر قرار می‌دهند.

وی به سرمایه‌گذاران در مورد خرید مستقیم بیت‌کوین و خطر از دست دادن کل سرمایه خود در صورت از دست دادن آن هشدار داد. همچنین خاطرنشان کرد که سرمایه‌گذاری در صندوق‌های بیت‌کوین نقطه‌ای از این مشکل جلوگیری می‌کند و این چیزی است که صندوق‌ها واقعا آن را حل می‌کنند.

به نقل از کریپتو، استریژوسکی افزود: از آنجایی که سرمایه‌گذاران خودشان سکه‌ها را نگه نمی‌دارند، نباید نگران از دست دادن آن‌ها باشند و با صندوق‌های بیت کوین می‌توانید آن را زمانی که می‌خواهید بفروشید یا تا زمانی که می‌خواهید آن را نگه دارید.

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتال در حال حاضر ۱.۹۴ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۲۰ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۵۲.۱۶ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۲۵ درصد کاهش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارز‌های دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۶۳.۷۲ میلیارد دلار است که ۵.۶۷ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۵.۴۴ میلیارد دلار است که ۸.۵۳ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارز‌های دیجیتال بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۵۷.۰۴ میلیارد دلار است که ۸۹.۵۳ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارز‌های دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

به‌روزرسانی قیمت ارز‌های دیجیتالی (تا ساعت ۱۰.۱۶ دقیقه به وقت شرقی)

۱- بیت‌کوین

قیمت: ۵۱ هزار و ۴۵۶.۲۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۹۴ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۶.۶۲ درصد افزایش

۲- اتریوم

قیمت: ۲۷۸۰.۰۵ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۳۳ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۹.۸۱ درصد افزایش

۳- تتر

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۰ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۲ درصد کاهش

۴- سولانا

قیمت: ۱۰۸.۳۵ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۰۹ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۸۹ درصد کاهش

۵- بایننس کوین

قیمت: ۳۵۳.۴۷ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۳۷ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۹.۰۷ درصد افزایش

منبع: کالاخبر

عناوین برگزیده