تاریخ: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۱:۲۱
بازدید: ۵۶
کد خبر: ۳۳۳۳۴۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

ناکامی بیت‌کوین در تداوم صعود

‌می‌متالز - قیمت بیت‌کوین تا ۵۳ هزار دلار افزایش یافت، اما مدت زمان این صعود کوتاه بود و دوباره به زیر این سطح سقوط کرد.

به گزارش می‌متالز، گاو‌های بیت‌کوین پس از تلاش برای شکستن محدوده معاملاتی یک هفته‌ای قیمت بیت‌کوین با رد سریع مواجه شدند، اما سود باز بالای ۲۲ میلیارد دلار باقی مانده است.

کوین تلگراف و تردینگ ویو اقدام قیمتی بیت‌کوین را دنبال کردند و بر اساس داده‌ها این رمزارز برای مدت کوتاهی به ۵۳ هزار دلار رسید. عدم پذیرش این سطح قوی بود به طوری‌ که بیت‌کوین سود کل روز خود را در کمتر از دو ساعت پس داد و به ۵۱ هزار و ۴۰۰ دلار رسید.

به نقل از کریپتو، سود باز معاملات آتی بیت‌کوین، کاتالیزور کلاسیک نوسانات که در ابتدای هفته به بالاترین سطح خود در ۲۶ ماه گذشته رسید، به ازای هر داده کوین گلس در بیش از ۲۲.۵ میلیارد دلار باقی ماند.

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتال در حال حاضر ۱.۹۸ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۸۱ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۱.۴۹ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۰۳ درصد کاهش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارز‌های دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۸۸.۵۷ میلیارد دلار است که ۲۴.۷۸ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۶.۸۴ میلیارد دلار است که ۷.۷۲ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارز‌های دیجیتال بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۸۰.۳۹ میلیارد دلار است که ۹۰.۷۷ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارز‌های دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

منبع: شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران (ایبنا)

عناوین برگزیده