به گزارش میمتالز، بیستمین کنفرانس بینالمللی روابط عمومی ایران با حضور متخصصان و فعالان روابط عمومی از سراسر ایران با موضوع «هوش مصنوعی مولد و روابط عمومی: ارتباطات آینده» نهم اسفند ۱۴۰۲ در مرکز همایشهای بینالمللی سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد. همچنین همزمان با برگزاری این کنفرانس، سومین جشنواره مردمداری ایران، به منظور تقدیر از دستاوردهای سازمانها و شرکتها در زمینهها و حوزههای مختلف روابط عمومی برگزار شد و روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه در این رویداد بینالمللی به تنهایی تندیس و جایزه ویژه «مدیریت روابط رسانهای» را دریافت کرد.
روابط رسانهای یکی از مهمترین فعالیتهای برون سازمانی روابط عمومی است که تاثیرهای زیادی بر معرفی سازمان و برنامهها و اقدامات آن در سطح افکار عمومی و خوشنامی سازمانی دارد و ارزیابی مستمر کمیت و کیفیت آن میتواند سطح کارآمدی روابط عمومی یک سازمان را نشان دهد.
از جمله شاخصهای سنجش روابط عمومی فولاد مبارکه در بخش «مدیریت روابط رسانهای» موارد زیر بوده است:
شایان ذکر است که بیستمین کنفرانس بینالمللی روابط عمومی ایران توسط موسسه کارگزار روابط عمومی (KPRI)، انجمن روابط عمومی ایران (IRPRS) انجمن متخصصان روابط عمومی (IAPRS)، و انجمن جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی (IMPRPA) برگزار شد.