تاریخ: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ ، ساعت ۱۱:۴۲
بازدید: ۴۱
کد خبر: ۳۳۴۴۲۶
سرویس خبر : اجتماعی

دستاورد بزرگ منابع انسانی همراه اول از اسکار کسب‌ و کارها

‌می‌متالز - گروه منابع انسانی همراه اول در رقابت با بزرگ‌ترین برند‌های خاورمیانه، جایزه بین‌المللی استیوی را کسب کرد.

به گزارش می‌متالز، شامگاه شنبه ۱۲ اسفند، مراسم اختتامیه جایزه بین‌المللی استیوی که به اسکار کسب‌وکار‌ها نیز معروف است در راس‌الخیمه امارات برگزار شد و گروه منابع انسانی همراه اول در رقابت با بزرگ‌ترین برند‌های حاضر در خاورمیانه دو جایزه بزرگ این رویداد را کسب کرد.

در این رویداد بزرگ بین‌المللی، نمایندگانی از برند‌های مستقر در ۱۸ کشور خاورمیانه حاضر بودند که از جمله آن‌ها می‌توان به آرامکوی عربستان (با ارزش‌ترین شرکت جهان)، هالک بانک (از بزرگ‌ترین بانک‌های ترکیه و خاورمیانه)، دفتر منطقه‌ای DHL (بزرگ‌ترین شرکت پستی جهان)، اپراتور موبایل (از بزرگ‌ترین اپراتور‌های موبایل خاورمیانه و آفریقا)، نمایندگی منطقه‌ای کوکاکولا، نمایندگی منطقه‌ای BSH آلمان (مالک برند‌های بوش و زیمنس)، دفتر منطقه‌ای بیمه آلیانس (از بزرگ‌ترین شرکت‌های بیمه‌ای جهان)، شرکت مخابراتی Stc عربستان (بزرگ‌ترین اپراتور موبایل عربستان) و تعداد قابل‌ توجهی از دیگر برند‌های شاخص فعال در خاورمیانه اشاره کرد.

در بخش اعلام برندگان با اعلام هیأت داوران، همراه اول دو جایزه ارزشمند در بخش ارتباطات داخلی و گزارش منابع انسانی کسب و تندیس استیوی را از آن خود کرد. این جایزه نخستین‌ بار است در رقابت با برند‌های شاخص جهانی و منطقه‌ای به یک اپراتور ایرانی اعطا می‌شود.

سعید علی‌عسگری مدیرکل طراحی و توسعه منابع انسانی همراه اول ضمن دریافت تندیس طلایی جایزه استیوی به نمایندگی از همراه اول، یکی از بزرگ‌ترین اپراتور‌های خاورمیانه را مایه افتخار دانست.

وی با قدردانی از همکاران در همراه اول، افزود: ماه‌ها کار مستمر و تلاش گروهی به کسب این جایزه هدایت شد. این تندیس چیزی بیش از یک جایزه و نشان دهنده استعداد و ظرفیت بالای جامعه منابع انسانی ایران است.

علی‌عسگری ادامه داد: همچنان که دریافت این جایزه جشن گرفته می‌شود، اهداف بزرگتری نیز در سر وجود دارد. امید می‌رود در سال‌های آتی برندگان ایرانی بیشتری در جایزه استیوی مشاهده شود.

جایزه Stevie از معتبرترین جوایز حوزه کسب و کار در جهان بشمار می‌آید که پس از ارزیابی و فرآیند داوری به برند‌های برتر هر منطقه اعطا می‌شود. این رقابت از سال ۲۰۰۲ با هدف شناسایی بهترین شرکت‌ها و معرفی دستاورد‌های نوآورانه سازمان‌ها در جهان بنیان گذاشته شده و تا کنون برند‌های بزرگی نظیر سامسونگ، تویوتا، اپل و فورد آن را کسب کردند.

منبع: بورس پرس

عناوین برگزیده