تاریخ: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۳:۲۵
بازدید: ۱۴۸
کد خبر: ۳۳۴۶۳۴
سرویس خبر : آهن و فولاد
نسبت به دوره مشابه سال گذشته؛

رشد ۴۲ درصدی درآمد‌های تجمیعی "هرمز"

‌می‌متالز - میزان درآمدی که شرکت فولاد هرمزگان جنوب در یازدهمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود.

به گزارش می‌متالز، شرکت فولاد هرمزگان جنوب با سرمایه ثبت شده ۸ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومانی و ارزش بازار ۳۵ هزار و ۶۷۴ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن‌ماه سال جاری نشان داد که به ثبات درآمدی رسیده است.

رشد ۴۲ درصدی درآمد‌های تجمیعی
میزان درآمدی که شرکت فولاد هرمزگان جنوب در یازدهمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود، این شرکت فولادی از فروش محصولات خود به درآمد ۲ هزار و ۹۵ میلیارد تومانی دست پیدا کرد. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با کاهش و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۲۳ درصدی همراه بود، همچنین "هرمز" میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۱۱ ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۴۲ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بود.

رشد ۴۲ درصدی درآمد‌های تجمیعی
بیشترین میزان درآمدی که فولاد هرمزگان جنوب در این دوره ماهانه شناسایی کرد متعلق به بازار داخلی بود. درآمد صادراتی که "هرمز" در یازدهمین ماه از سال ۱۴۰۲ به ثبت رساند برابر با ۹۶۸ میلیارد تومان بود که نسبت به ماه گذشته افزایش داشته است.

رشد ۴۲ درصدی درآمد‌های تجمیعی
"هرمز" در بهمن‌ماه ۱۶۰ هزار و ۷۳۸ تن محصول تولید کرد که موفق به فروش ۱۰۵ هزار و ۷۱۴ تن از محصولات تولیدی خود شد. مقدار فروش این شرکت نسبت به ماه گذشته افت همراه شد.

رشد ۴۲ درصدی درآمد‌های تجمیعی
عنوان پرفروش‌ترین محصول فولاد هرمزگان جنوب را در بهمن‌ماه محصول «اسلب (بازار داخلی)» با یک هزار و ۱۲۶ میلیارد تومان یدک می‌کشد، میزان درآمدی که از فروش این محصول در یازدهمین ماه از سال جاری به ثبت رسید ۵۴ درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داد، نرخ فروش این محصول با افزایش قیمت، به مبلغ ۲۱ میلیون و ۸۶۶ هزار تومان درازای هر تن رسید.

رشد ۴۲ درصدی درآمد‌های تجمیعی

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده