تاریخ: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۰:۲۰
بازدید: ۷۹
کد خبر: ۳۳۴۶۴۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

آخرین وضعیت تولید و توسعه ماشین‌آلات کشاورزی و معدنی استان مرکزی بررسی شد

‌می‌متالز - مدیرکل دفتر ماشین‌آلات کشاورزی، ساختمانی و معدنی وزارت صمت با سفر به استان مرکزی، ضمن بازدید از واحد‌های تولیدی، آخرین وضعیت تولید و توسعه ماشین‌آلات کشاورزی و معدنی این استان را برررسی کرد.

به گزارش می‌متالز، «ابوذر جمشیدوند» مدیرکل صنایع ماشین‌آلات و تجهیزات تولیدی، معدنی و کشاورزی که به استان مرکزی سفر کرده، از تعدادی از واحد‌های تولیدی شهر اراک بازدید کرد.

وی در ابتدای ورود به شهرستان اراک به شرکت هپکو رفت و از خطوط تولید انواع ماشین‌آلات معدنی این شرکت بازدید کرد. در این بازدید مدیرعامل هلدینگ هپکو به بیان ظرفیت‌های تولیدی شرکت و مسائل و مشکلات در جهت تکمیل ظرفیت اسمی شرکت پرداخت.

بازدید از شرکت انرژی صنعت خاورمیانه تولید کننده انواع مخازن گاز CNG و شرکت گداختار تولیدکننده انواع ولو‌های انتقال انرژی در اراک از دیگر برنامه‌های مدیرکل دفتر ماشین‌آلات کشاورزی، ساختمانی و معدنی وزارت صمت بود.

در ادامه جمشید‌وند با حضور در شرکت کمباین‌سازی اراک از خطوط تولید و محصولات تولیدی این شرکت بازدید کرد.

در حریان این بازدید‌ها که «علی جودکی» مدیرکل صمت استان مرکزی هم حضور داشت، مدیرعامل شرکت کمباین‌سازی اراک به بیان توضیحاتی در زمینه تولید انواع کمباین در این شرکت پرداخت.

شرکت ماهد آلومینیوم آخرین واحد تولیدی بود که جمشیدوند از طرح توسعه و خطوط تولیدی شرکت بازدید کرد. شرکت ماهد آلومینیوم در زمینه تولید انواع پروفیل‌های آلومینیومی در اراک فعالیت دارد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده