تاریخ: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۲:۵۹
بازدید: ۵۰
کد خبر: ۳۳۴۷۶۴
سرویس خبر : انرژی
شرکت پتروشیمی غدیر رقم زد؛

جهش ۳۰ درصدی درآمد‌های "شغدیر" در بهمن‌ماه

‌می‌متالز - میزان درآمدی که شرکت پتروشیمی غدیر در یازدهمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی بوده است.

به گزارش می‌متالز، شرکت پتروشیمی غدیر با سرمایه ثبت شده ۱۳۰ میلیارد تومانی و ارزش بازار ۸ هزار و ۷۹۰ میلیارد تومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن‌ماه سال جاری نشان داد که به بالاترین میزان درآمدی خود در دو سال گذشته رسیده است.

جهش ۳۰ درصدی درآمد‌های
میزان درآمدی که شرکت پتروشیمی غدیر در یازدهمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی بود، این شرکت پتروشیمی از فروش محصولات خود به درآمد ۵۰۶ میلیارد تومانی دست پیدا کرد. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با افزایش ۳۰ درصدی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با رشد ۳۲ درصدی همراه بود، همچنین این پتروشیمی میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۱۱ ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۸ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بود.

جهش ۳۰ درصدی درآمد‌های
" شغدیر" در بهمن‌ماه ۱۱ هزار و ۸۸۲ تن محصول تولید کرد که موفق به فروش ۱۴ هزار و ۶۰ تن از محصولات تولیدی خود شد. مقدار فروش این شرکت نسبت به ماه گذشته ۱۹ درصد افزایش پیدا کرد.

جهش ۳۰ درصدی درآمد‌های
پتروشیمی غدیر در بهمن‌ماه از فروش محصول «PVC» در داخل کشور، درآمد کسب کرد که حدوداً ۵۰۶ میلیارد تومان درآمدزایی را برای شرکت به همراه داشت که ۱۰۰ درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داد، هر تن «PVC» در بهمن‌ماه برابر با ۳۶ میلیون و ۲۸ هزار تومان مورد معامله قرار گرفت که نسبت به ماه گذشته با افزایش نرخ روبه‌رو بود.

جهش ۳۰ درصدی درآمد‌های

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده