تاریخ: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۵:۵۸
بازدید: ۲۴
کد خبر: ۳۴۳۲۴۵
سرویس خبر : انرژی
پتروشیمی غدیر به قله رسید؛

"شغدیر" توام با رکورد!

‌می‌متالز - شرکت پتروشیمی غدیر در مقایسه با ماه گذشته با افزایش ۷۵ درصدی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با رشد ۲۴ درصدی همراه بوده است.

به گزارش می‌متالز، شرکت پتروشیمی غدیر با سرمایه ثبت شده ۱۳۰ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۹ هزار و ۷۵۶ میلیارد تومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اردیبهشت‌ماه سال جاری رکورد جدید و فوق العاده‌ای از خود برجای گذاشت.


میزان درآمدی که شرکت پتروشیمی غدیر در دومین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی بود، این شرکت پتروشیمی از فروش محصولات خود به درآمد ۵۸۴ میلیارد تومانی دست پیدا کرد. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با افزایش ۷۵ درصدی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با رشد ۲۴ درصدی همراه بود، همچنین این پتروشیمی میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۲ ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۲۷ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بود.


گزارش قبلی را از اینجا بخوانید؛

" شغدیر" در اردیبهشت‌ماه ۱۲ هزار و ۲۹۰ تن محصول تولید کرد که موفق به فروش ۱۴ هزار و ۶۹۹ تن از محصولات تولیدی خود شد. مقدار فروش این شرکت نسبت به ماه گذشته تغییری نداشت.


پتروشیمی غدیر در اردیبهشت‌ماه از فروش محصول «PVC» در داخل کشور، درآمد کسب کرد که حدوداً ۵۸۴ میلیارد تومان درآمدزایی را برای شرکت به همراه داشت که ۱۰۰ درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داد، هر تن «PVC» در اردیبهشت‌ماه برابر با ۳۹ میلیون و ۷۳۷ هزار تومان مورد معامله قرار گرفت که نسبت به ماه گذشته با افزایش نرخ روبه رو بود.


منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده