تاریخ: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ ، ساعت ۲۰:۳۰
بازدید: ۶۸
کد خبر: ۳۳۴۸۳۹

بخش هوایی کشور در لبه تکنولوژی می‌درخشد

‌می‌متالز - رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: بخش هوایی کشور با فعالان این عرصه در تمام حوزه‌های مسافر، بار، صنعتی و کشاورزی با فعالان گمنامی که دارد، در لبه تکنولوژی می‌درخشد.

به گزارش خبرنگار می‌متالز، کاپیتان محمد محمدی‌بخش روز چهارشنبه ۱۶ اسفند در مراسم گشایش نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام در استان البرز، گفت: تا کنون بیش از ۱۳ هزار پهپاد در کشور ثبت نظامی شده که بخشی از آن‌ها در نمایشگاه امروز به نمایش گذاشته شده است.

وی تصریح کرد: امروز تحریم‌های ظالمانه‌ای که علیه بخش صنعت غیرنظامی هوایی وجود دارد در هیچ دوره‌ای از تاریخ نبوده و در این شرایط با یک صنعتی که ایمنی آن باید ۱۰۰ درصد باشد و امنیت آن باید ۱۰۰ درصد باشد، کار می‌کنیم.

وی گفت: تولید در این مجموعه شاخصه‌هایی دارد که مهم‌ترین آن حرکت در مسیر تکنولوژی و فناوری مردم پایه است.

وی تاکید کرد: بخش هوایی کشور با فعالان این عرصه در تمام حوزه‌های مسافر، بار، صنعتی و کشاورزی با فعالان گمنامی که دارد در لبه تکنولوژی می‌درخشد به طوری که بازدیدکنندگان بین‌المللی و ناظرانی که این صنعت را بازدید می‌کنند اذعان می‌کنند که با همت زنان و مردان غیور محقق شد.

محمدی‌بخش گفت: این نمایشگاه ماحصل بخشی از این توانمندی هاست که امروز در قالب شرکت‌های دانش بنیان ارائه می‌شود و در عین حال بخش مهیج نمایشگاهی و عملیات‌های منحصر به فردی که در دنیا تکنولوژی آن منحصر به فرد است مثل اطفاء حریق و عملیات اکروباسی و ورزش‌های هوایی که جوانان رویکرد زیادی به آن دارند، در این نمایشگاه ارائه می‌شود.

وی اظهار کرد: ویژگی‌های متعدد این نمایشگاه باعث شد که این نمایشگاه در تقویم سالانه قرار گیرد و مردم بیشتری این توانمندی‌ها را دیده و آن را لمس کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

عناوین برگزیده